ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

13 December 2010

maka bersabda lah nabi UMNO anak mohammad....Sodomi II 'bukan perangkap'.....maka sodomi I sah perangkap....!!!



nabi UMNO...anak mohammad....bapak firaun 1 malaysia yang tak mampos mampos....!!!

Mantan Perdana Menteri Tun Mahathir Mohamad tidak percaya tuduhan bahawa ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim menjadi sasaran perangkap seks.
"Tidak, saya tak fikir ada sebarang perangkap," kata Dr Mahathir selepas merasmikan cawangan kedai roti The Loaf di Bangsar Baru hari ini.

Beliau menjawab soalan wartawan ketika ditanya mengenai kabel diplomatik yang didedahkan oleh lamanweb Wikileaks, yang mendakwa Menteri Mentor Singapura, Lee Kuan Yew mengatakan bahawa Anwar masuk 'perangkap seks'.

Dr Mahathir menyuarakan keraguan masakan ramai orang - dari hakim, saksi, polis, kakitangan makmal dan lain-lain - boleh berbohong atau memalsukan kes terhadap bekas timbalannya itu.

Ditanyai mengenai kabel diplomatik lain yang dibocorkan oleh Wikileaks, yang menunjukkan pegawai Singapura yang memandang rendah terhadap Malaysia, Mahathir menjawab:

"Itu pandangan mereka Tapi mereka begitu kaku sehingga mereka tidak boleh berfikir di luar apa yang Lee Kuan Yew kata..."

"Anda boleh petik saya berkata demikian," kata Dr Mahathir.

'Lee tahu tentang Anwar'

Sementara itu, Bernama melaporkan Dr Mahathir yakin Menteri Mentor Singapura Lee Kuan Yew turut tahu tentang kegiatan Datuk Seri Anwar Ibrahim.



nah tu dia...konsipirasi jahat najib pukimak dan lee kuan yew penyundal

"Ya memang...saya pun fikir dia (Lee) tahu tapi parti politik saja buat tidak tahu," katanya kepada pemberita selepas menyampaikan syarahan bertajuk "Globalizing Malaysians in 2020" di Universiti Tenaga Nasional hari ini.

Menurut laporan akhbar, pendedahan itu dibuat oleh sebuah lamanweb antarabangsa, WikiLeaks, berdasarkan maklumat yang diperoleh dari kabel Jabatan Negara Amerika Syarikat bertarikh November 2008.

Sementara itu, dalam syarahannya, Dr Mahathir berkata rakyat Malaysia terutamanya golongan muda harus menanam nilai-nilai jati diri yang kuat dalam menghadapi perkara yang kurang baik kesan dari ledakan globalisasi.

Katanya keterbukaan bukan bermakna sikap seseorang individu juga harus terbuka termasuk menghalalkan perkara yang songsang.

"Jika anda seorang Muslim, anda harus kekal dengan amalan-amalan dan tanggungjawab anda sebagai seorang Muslim," katanya.

"Persiapkan diri dan anak-anak anda dengan nilai-nilai yang baik mulai sekarang. Anda harus mempunyai interpretasi sendiri terhadap makna globalisasi agar kesan baiknya turut memihak kepada anda," katanya.



penyapu sial


mudah menabur fitnah...kalau betul berlaku bawak saksi berwibawa...kalau diri sendiri tersangat berani...naik la kat mahkamah jawab di kandang saksi...jangan mintak skrip aje macam tak ada buah....

seboleh bolehnya mangkuk tandas nak kasi DSAI bersalah ...sedangkan buktinya tak ada atau memang lansung rekaan semata mata...

dah mengalahkan tuhan nampaknya...tak percaya pembalasan di hari akhirat ...si tua kutuk yang tak mampos mampos nie....!!!!