ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

15 January 2011

betina sundal "pelacur jijik" zaman mahafiraun bertindak bodoh lagi...mencabar DSAI menyamannya....!!!



pemegang oskar pemutar belit terbaik.....

Ummi Hafilda Ali mencabar Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan timbalannya, Azmin Ali supaya memfailkan saman terhadapnya jika terbukti apa yang didakwa olehnya selama ini adalah fitnah.

Ummi Hafilda yang juga adik Azmin turut menegaskan bahawa dia sudah memfailkan saman RM700 juta terhadap Anwar; RM300 juta terhadap Azmin; Presiden PKR, Datin Seri Dr Wan Azizah Ismail (RM100 juta); Pengerusi DAP, Karpal Singh (RM200 juta) dan Pas (RM100 juta) berhubung dakwaan penyalahgunaan kuasa Anwar yang menyebabkan beliau ditahan polis pada 1997.

Beliau turut mempersoalkan mengapa Anwar dan Azmin tidak pernah memfailkan saman kepadanya, walaupun beliau merupakan orang yang paling lantang memburukkan kedua-dua individu tersebut.

“Saya cabar Anwar dan Azmin, sekiranya benar tuduhan saya selama ini fitnah, samanlah saya, saya sedia untuk kemukakan bukti.

“Mengapa mereka boleh saman Datuk S Nalakaruppan tetapi tidak saman saya? Sedangkan saya antara orang yang paling lantang mengutuk mereka berdua,” katanya pada sidang media, di sini, semalam.

Umi Hafilda berkata, pihaknya masih belum menetapkan sama ada saman yang difailkannya itu merupakan satu saman fitnah, namun proses pengumpulan dokumen sudah dilakukan.

Menurut Ummi Hafilda, peguam beliau masih meneliti peruntukan yang boleh digunakan dan tindakan saman itu akan dilakukan secepat mungkin.

Ummi Hafilda yang merupakan saksi utama kes perbicaraan liwat melibatkan Anwar pada 1998 turut mencabar Azmin dan Anwar berdebat bagi menjelaskan kebenaran semua fakta yang dibongkar 13 tahun lalu jika dikatakan fitnah.

Menurut Ummi Hafilda, saman terhadap Anwar dibuat atas dakwaan salah guna kuasa selaku Timbalan Perdana Menteri pada 1997 di mana Anwar dikatakan mengarahkan Ummi Hafilda ditangkap dan didera bagi mendapatkan pengakuan palsu.

Menurutnya, saman ke atas Karpal adalah kerana melanggar kepercayaannya selaku anak guam selepas beliau dan bekas pemandu Anwar, Azizan Abu Bakar bertemu Karpal pada tahun sama untuk mendedahkan perilaku buruk Anwar.

“Beliau (Karpal) gembira dengan pendedahan itu dan mendesak di Parlimen agar Perdana Menteri waktu itu, Tun Dr Mahathir Mohamad mengambil tindakan.

“Tetapi apabila tindakan diambil, Karpal pusing 360 darjah untuk membela Anwar pula sehingga saya menjadi mangsa keadaan,” katanya.

Ummi Hafilda berkata, saman terhadap Wan Azizah pula kerana dia (Wan Azizah) tahu apa yang berlaku tetapi tidak mahu mendedahkan kebenaran menyebabkan Ummi Hafilda difitnah terlibat dengan konspirasi yang menjatuhkan imejnya.

Manakala Pas pula disaman kerana pernah menghantar Ahli Jawatankuasa Pas Pusat, Mohamad Sabu bertemunya juga pada 1997 untuk mendapatkan cerita sebenar.(Sinar Harian)



penyapu sial

Nak dekat p/raya laa ni...drama swasta betul...membongokkan diri sendiri...sekali ko tipu org tu bodoh...kali ke 2 ko tipu ko ni memang bodoh...

Kemunculan Ummi Hafilda sedikit sebanyak mengesahkan kewujudan kospirasi PM sekarang dengan kes Liwat I. Kalau tidak masakan dia ingin membantu PM sekarang.

No comments:

Post a Comment