ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

13 January 2011

dulu mulut macam cibai tuduh DAP anti azan...sekarang... Peguam MCA 'panas telinga' dengar azan, desak Masjid Pantai Dalam kawal bunyi azan! ...!!!!

Dulu bukan main celupar mulut pencacai Umno mengutuk dan menfitnah YB dari DAP kononnya mahu memperlahankan suara azan, menyekat kebebasan azan berkumandang dan lain-lain...walaupun sudah dijelaskan ia itu bukan desakan dari pemimpin DAP, namun pencacai Umno ini terus menyerang tanpa bukti dan fakta kukuh..

Hari ini, peguam MCA merangkap ahli seumur hidup parti sekutu Umno itu telah mendesak kerajaan supaya mengambil tindakan segera mengawal bunyi azan..tidak cukup dengan laporan polis, maka beliau secara rasmi mengutus surat kepada kerajaan supaya bertindak segera memperlahankan bunyi azan ini..

MCA faham Islam??

Dakwa pencacai dan blogger fanatik Umno, MCA, MIC, Gerakan lain2 parti sekutu Umno faham dan hormat dgn agama rasmi negara berbanding DAP dan PKR..betul ke?..yg kutuk hukum dan negara Islam mundur, terkebelakang presiden pari mana?..

Penulis bangkitkan isu ini, bukanlah utk menghentam ahli MCA ini semata2..mungkin mereka jahil, mungkin betul menganggu tidur mereka krn terlalu kuat..tetapi niat penulis bangkitkan isu ini adalah untuk 'mengajar' bangsa hipokrit dalam parti rasis Umno..dulu bukan main hentam PR, sekarang lu rasa la sendiri..fikir2kan..wallahua'lam...

AHLI MCA PULA TAK PUAS HATI TENTANG AZAN DI MASJID PANTAI DALAM

Oleh: payahsungguh.blogspot.com

Seorang peguam dan ahli seumur hidup MCA dari Pantai Hill Park tidak berpuas hati dengan berkumandangnya azan di Masjid Al-Khadijah Pantai Dalam. Nama cina MCA dari parti sekutu rapat UMNO-BN tersebut ialah NG KIAN NAM yang beralamat di No. 1-21-4, Phase 2, Pantai Hill Park, Pantai Dalam, 59600 Kuala Lumpur dan boleh dihubungi melalui HP: 012-6973840 dan email: wu_jiannan79@yahoo.com

Beliau telah menulis surat kepada PM Najib, Hishamuddin, Raja Nong Chik, Jamil Khir, Nazri Aziz dan Koh Tsu Koon pada 20 Dis 2010 yang lalu dan telahpun dihantar melalui fax dan email.







Pria Malaya

No comments:

Post a Comment