ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

11 January 2011

jantan celaka monggolia takut bini....dan bini sundalnya berlagak menteri....!!!!



Bagaikan seorang menteri dalam kabinet kerajaan BN/UMNO. Itulah lagak dan lajunya Datin Seri Paduka Puan Rosmah Mansor isteri perdana menteri Datuk Seri Muhd Najib Razak.

Tdak pernah berlaku seorang isteri perdana menteri mengadakan MOU dan memberi ucapan menwakili kerajaan Malaysia dengan kerajaan Arab Suadi semasa lawatan rasmi sambil kerja. MACAM MENTERI LAGAKNYA.

Rosmah Mansor dan rombongan kurang lebih 25 orang termasuk dari BAKTI dan Jabatan Perdana Menteri 16 Jan Ke Oman.

Rosmah Mansor dan delegasinya ke Bangladseh 19 Jan. Hebat sungguh Rosmah Mansor jadualnya lawatannya serta programnya (luar dan dalam ) menteri pun kalah.

Rosmah bakal menghabiskan wang rakyat sebanyak RM8 JUTA HINGGA RM10 JUTA 10 HARI DENGAN SEMUA DELEGASINYA. (anggaran kasar mungkin lebih kurang tidak mungkin).

Amat dukacita rakyat dibebani dengan kenaikan harga barang runcit. Menterinya Rosmah Mansor menghabiskan wang rakyat.

UNTUK REKOD ROSMAH MANSOR HANYA SEORANG ISTERI KEPADA PERDANA MENTERI. ROSMAH BERLAGAK MENTERI KABINET NAJIB RAZAK.DIMANA SILAPNYA?. ROSMAH MANSOR ATAU ROSMAH RM SUDAH NAIK TONJANG "BAGAI KADOK NAIK JUNJUNG.

Dikalangan pegawai JPM dan ahli parlimen BN/UMNO cukup meluat dengan Rosmah Mansor.