ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

10 January 2011

MAMAK UMNO desak Guan Eng ambil tindakan terhadap Wei Aik....



Pemuda UMNO hari ini mendesak kerajaan negeri mengambil tindakan tegas terhadap Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Komtar, Ng Wei Aik, yang didakwa mengeluarkan kenyataan berunsurkan perkauman terhadap peniaga nasi kandar, Syed Kassali Mohamad Aliyar.

Ketua Penerangannya, Datuk Seri Reezal Merican Naina Merican, berkata tindakan Ng secara kasar terhadap pemilik restoran dengan menyita serta merampas barangan di premis itu tanpa sebarang perbincangan juga adalah tidak wajar.

"Beliau tunjuk sikap rakus... datang dengan gaya mafia dan mengarahkan penguatkuasa mengambil tindakan terhadap restoran terbabit," katanya kepada pemberita di sini.

Ng yang juga Setiausaha Politik kepada Ketua Menteri, Lim Guan Eng, didakwa
mengeluarkan ungkapan "tutup kedai, balik India" terhadap pemilik restoran
berkenaan pada Ahad lalu.

Akhbar sebelum ini melaporkan Ng mengeluarkan ungkapan itu kepada Syed Kassali, 42, ketika pasukan penguatkuasa Majlis Perbandaran Pulau Pinang menjalankan operasi menyita barang-barang di kedai itu yang didakwa mengganggu lalu lintas. - BERNAMA


Ketua penerangan UMNGOK Pulau Pinang ini adalah bukan Melayu.Dia adalah 'MAMAK' maka sebab itu dia sibuk sangat menyokong tauke kedai nasi kandar tersebut.Mereka adalah sama bangsa dan keturunan.

Kalau pihak kedai makan tersebut tidak melakukan sebarang kesalahan,mana mungkin pihak berkuasa akan mengambil tindakan!!!Memang puak-puak UMNGOK menyokong penyokong-penyokong mereka melanggar undang-undang terutama sekali di negeri-negeri di bawah pemerintahan PR.

Wei Aik minta keluarkan bukti CCTV kenapa tidak keluarkan???Beliau juga menafikan berkata "TUTUP KEDAI,BALIK INDIA"!!!!Kalau dah nafikan itu bermakna benarlah beliau tidak berkata demikian!!Mengapa masih bising-bising!!!SEDANGKAN PAK RAIS ANAK YATIM MENAFIKAN MEROGOL AMAHNYA, puak-puak UMNGOK minta semua orang percaya!!!

No comments:

Post a Comment