ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

29 March 2010

abang adek umno di kelantan seriau....

Awang Adek dah merapu rapu dan meracau racau

rakyat kelantan telah mengambil satu keputusan yang betul kerana menolak dari memilih awang adek dari menjadi Mp mereka dan juga menolak awang adek dari menjadi menteri besar mereka.

betapa jahatnya kenyataan awang adek kepada kerajaan negeri kelantan, awang adek hari ini menyatakan bahawa kelantan terpaksa eksport pekerja kerana mundur, awang adek juga cuba menghina rakyat kelantan dengan menyamakan kelantan negeri tempat kelahirannya dengan negeri bangladesh dan indonesia. betapa jahatnya kenyataan yang dikeluarkan oleh seorang timb. menteri.


awang adek menuduh kerajaan kelantan gagal membangunkan negeri kelantan atas alasan ada sekatan dari peringkat pusat. awang adek bercakap dialam mimpi atau alam malakut. berpijak dibumi nyata wahai awang adek. jangan menipu rakyat dengan kenyataan bodoh bercampur lawak splastik itu, apabila pelabur datang untuk melabur dinegeri yang dimenangi oleh pakatan rakyat, menteri diperingkat persekutuan akan mencari jalan untuk mengalih pelaburan ke negeri barisan nasional. walau dengan apacaranya sekalipun, pihak persekutuan akan menyekat pelaburan yang masuk ke dalam negeri pakatan rakyat.

kenyataan awang adek yang mengatakan bila ada penyakit, ia dibomohkan tetapi puncanya adalah dari kegiatan merokok dan makan daging banyak memudaratkan kepada tubuh badan. tidak kena mengena langsung dengan kenyataan awang adek dengan sekatan yang dikenakan oleh pihak kerajaan persekutuan kepada kerajaan negeri. tanya ku li, tanya nuar berahim sewaktu pas menang di terengganu, bagaimana sekatan yang menggila dilakukan. pelabur datang nak melabur dihalau pulang dan mengenakan bermacam macam alasan gila yang tidak masuk akal dan menyebabkan pelabur lari dari melabur dalam negeri.

penyakit yang dimaksudkan oleh awang adek adalah penyakit yang dicari dan diwujudkan oleh pihak kerajaan persekutuan. macamana pelabur tak lari dari melabur, masa untuk meluluskan tapak, lesen atau apa saja akan sengaja dipanjangkan. berbagai bagai syarat dikenakan apabila nak berurusan dengan kerajaan negeri. tanpa persetujuan kerajaan persekutuan pelabur tidak boleh datang melabur terus kedalam negeri yang mereka berminat. inilah federalisme yang ditandatangani bersama dalam membentuk negara malaysia. dan semangat ini dicabul oleh pihak umno dan gerombolan mereka samada dikelantan, terengganu, pulau pinang, kedah dan selangor.

tuduhan amat senang dilemparkan oleh awang adek kepada kerajaan negeri kelantan, kerajaan pas kelantan setelah kaki tangan diikat oleh kerajaan persekutuan, awang adek ajak kerajaan kelantan bergocoh, perbuatan gila awang adek dan semakin teruk akibat menghisap cerut sebatang yang berharga rm1500.oo sebatang dan awang adek hisap cerut 3 batang sehari, inilah penyakit yang sengaja awang adek tempah bukannya kerajaan kelantan. mungkin akibat mabuk asap cerut awang adek merapu rapu dan meraban raban mengeluarkan kenyataan kepada kerajaan kelanta


kayukelat

No comments:

Post a Comment