ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

24 March 2010

Beruk Rembau : Anwar pernah berhasrat buat GST

Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin menyatakan bahawa konsep memperkenalkan cukai barang dan perkhidmatan (GST) sebenarnya pernah diperkenalkan oleh Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim ketika beliau menjadi menteri kewangan. “Ini yang akan saya bangkitkan dalam parlimen, menteri kewangan pada tahun 1993 telah sebut bahawa 'saya akan memperkenalkan satu cukai baru untuk menggantikan SST.

“Walaupun dia tak gunakan GST, maksudnya sama,” katanya. Ahli parlimen Rembau itu mengingatkan agar tidak pernah lupa dengan apa yang pernah diperkatakan dulu. Isu GST yang didakwa mendapat maklum balas negatif daripada rakyat dan pembangkang akan diusahakan oleh pihak kerajaan untuk menerangkan kepentingannya yang dikatakan tidak meningkatkan inflasi.



penyapu sial


BUAT CIK KHAIRY, KETUA PEMUDA UMNO MALAYSIA YANG TAK BERJAWATAN..........PADA MASA ITU (KETIKA ANWAR JADI MENTERI KEWANGAN) ANWAR CUMA "BERHASRAT" BUKANNYA MEMBAWA ISU TERSEBUT KE PARLIMEN UNTUK DILULUSKAN SEBAGAIMANA YANG UMNO NAK LAKUKAN SEKARANG. KALAU ENGKAU TAK ADA KERJA ..........PERGILAH MEREMPIT DENGAN MAT REMPIT YANG KAU PIMPIN SATU KETIKA DULU.

beruk nie mengamalkan dasar pandang kebelakang dimana rakyat pula pandang kehadapan... 1993 hingga kini tidak wujud apa2 cukai barangan pun tetapi kini kera-jaan Bini Najip (BN) beriya riya untuk wujudkan Gagau Semua Tempat (GST)... Siapa yang susah,Yang kaya atau yang miskin? Rakyat didahulukan terima kesusahan..

No comments:

Post a Comment