ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

26 March 2010

AMK buat laporan polis terhadap Zahrain

Angkatan Muda Keadilan (AMK) Bayan Baru membuat satu laporan polis terhadap ahli parlimen Bayan Baru, Datuk Zahrain Hashim atas dakwaan menerima wang untuk keluar PKR. Laporan yang dibuat di balai polis Jalan Patani yang menyifatkan Zahrain ada menerima wang untuk meninggalkan PKR. Laporan tersebut dibuat oleh ketua AMK Bayan Baru, Ahmad Azrial Tahir. Laporan itu dibuat berdasarkan kenyataan ahli Parlimen BN Kalabakan, Datuk Ghafur Salleh yang menyindir Zahrain menerima tawaran besar untuk meninggalkan parti


penyapu sial


Bukan Zahrain sahaja patut dilapor terima rasuah untuk lompat parti dan perlu disiasat. Saya syorkan supaya 3 lagi MP katak dibuat laporan polis kerana menerima rasuah untuk jadi MP Bebas. Kita buat juga laporan terhadap Ibrahim Ali yang menubuhkan Perkasa dan jadi MP Bebas kerana dibayar oleh dot dot dot semua orang tahu.

Buat juga laporan polis terhadap 3 Adun di Perak, mereka telah terima habuan dan sanggup jadi katak. Mari 1 Malaysia kita buat laporan polis terhadap penghianat parti dan pengundi yang membuat keputusan memenangkan mereka dalam PRU 12. Pokoknya syak wasangka kita pada polis masih menghantui. Adakah polis akan siasat MP katak yang menyokong Umno? Kita dah tahu polis ini siapa? Apatah lagi polis zaman Kpn Musa bin Hasan.

No comments:

Post a Comment