ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

27 March 2010

Engkar Keputusan Parti, Dikekalkan Dalam Syura....mematuhinya di buang pula...kaki buntot UMNO pula lagi di payungi....apa punya parti ISLAM macam nie....nak jadi islam haramjadah...pie bergabung terus dgn UMNO...tak payah main wayang...!!!

Hairan saya. Dato Harun Din telah melanggar keputusan PAS dalam isu "Kalimah Allah secara terbuka. Kalau nak tengok bukti dan keterangan boleh klik di sini.

Dato Harun Din secara terang-terang melanggar keputusan parti. Beliau telah melakukan "keengkaran" pada tahap maksima. Namun, parti masih mengekalkan beliau sebagai Ahli Majlis Syura?

Pada waktu yang sama, Ustaz Ahmad Awang, yang mengikut keputusan parti 100%, tidak pernah melanggar apa-apa disiplin parti, telah dibuang dari Majlis Syura.

Ini bermakna:

1.0 Keputusan Parti tidak penting untuk ahli PAS mengikutinya. Sesiapa sahaja boleh melanggarnya kerana tetap akan diberikan jawatan.

2.0 Sesiapa yang mengikut dan menjadi penyokong "Geng Perpaduang" akan terlepas dari apa-apa tindakan disiplin.

3.0 Sesiapa yang menentang "Agenda Perpaduang" akan dibersihkan dari parti

4.0 Presiden PAS tiada maruah apabila keputusan parti yang dibuat atas nama beliau sendiri telah tidak dihormati oleh Dato Harun Din

5.0 Taat kepada disiplin parti tidak akan dipandang oleh kepimpinan parti.

6.0 Penggantungan Khalid Samad adalah salah satu tindakan membersihkan mereka yang menentang agenda Perpaduang dalam PAS.

7.0 Kalau TGNA tidak dilantik Mursyidul Am, usaha membawa PAS kepada UMNO akan lebih rancak lagi selepas ini.


Tulang Besi

No comments:

Post a Comment