ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

20 March 2010

Pelajar gagal SPM 2009 akan dibantu.....jumpa saiful liwat...dan terus ke jabatan perdana menteri ...ha ha ha...!!!!


MUHYIDDIN berbual dengan seorang pelajar OKU, Tan Bing-Xuan yang memperoleh 8A dalam SPM pada Majlis Penyampaian Anugerah Kecemerlangan SPM di Putrajaya semalam.




saiful liwat ...pelajar di buang sekolah yang bernasib baik dapat terus berjumpa dengan TPM ( mase tu najib ) mendapatkan bantuan biasiswa liwat meliwat....


PUTRAJAYA - Kementerian Pelajaran dan Kementerian Sumber Manusia akan berbincang bagi menyediakan kaedah terbaik membantu para pelajar yang kurang berjaya dan gagal dalam Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) 2009, kata Tan Sri Muhyiddin Yassin.

Timbalan Perdana Menteri yang juga Menteri Pelajaran berkata, pihaknya serta agensi berkaitan akan memikirkan inisiatif bagi membantu pelajar terbabit menguasai kemahiran sesuai supaya mampu meningkatkan bidang pelajaran dan kerjaya mereka.


kosmo




penyapu sial


kalau seekor saiful liwat,pelajar di buang boleh dapat bantuan biasiswa...dengan mengenepi kementerian pengajian tinggi...sudah tentu sepatutnya pelajar pelajar yang kurang bernasib baik dengan keputusan akedemik SPM 2008 boleh mendapat bantuan dari pihak JPM sendiri...lebih lebih lagi najib sudah jadi PM...lagi senang....lagi senang kalau berminat dalam kursus juruterbang...yang di minati najib dan saiful liwat ....sebab boleh landing terus ke dalam bilik tido najib untuk terus di liwat.....ha ha ha ha...!!!!

No comments:

Post a Comment