ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

29 March 2010

CIUM KATAK DI KATAKAN PERKOSA.....CIUM KERIS ITU TANDA TAK ADA KOTE....HARAP CIUM..SEMANGAT JUANG TAK ADA BUAT APA....HE HE HE...!!!!

MENGAPA DIA CIUM KERIS TAK CIUM KATAK ?



Jommm...kita cium katak nihhh...

Tersebutlah kisah PERKOSA punya pertubuhan bersidang. Katanya berjuta orang Melayu yang `me-layu-layuan' telah hadir persidangan tersebut. Ada yang kata pertubuhan tersebut asalnya ingin diberi nama `Pertubuhan Katak-Katak Se Malaysia' atau rengkasnya P.E.R.K.A.S.A., tapi tidak diluluskan kerana jijik benar namanya walaupun Presiden pertubuhan tersebut memang lama dilihat jijik. Maka, arakian dijemputlah seorang tua bekas kaki fitnah datang untuk merasmikan PERKOSA.

Gegak gempita dalam dewan persidangan hari tu dengan bunyi-bunyian berbagai irama dari spesis katak dan orang Me`layu' yang kelayu-layuan di situ. Persidangan tersebut buat usul, di antaranya;

- Kekalkan akta zalim ISA.
- Pertahankan Islam.

Aduhh...dua usul yang saling bercanggah. Akta ISA yang hukum orang tanpa bicara nak sokong juga, dalam masa yang sama hendak pertahankan Islam. Betul ke tak betul otak mereka yang bersidang tu? Semenjak bila Islam boleh menghukum orang tanpa bicara? Biarkan je lah, spesis katak mana tahu hukum.

Lepas tu, hasut pula orang jangan percaya sangat kat media Malaysiakini. Sokonglah Utusan Meloya !! Lagi nampak tak betul otak puak-puak ni. Lagi melucukan, suruh orang jangan percaya Malaysiakini dan gelar salah seorang penulis Malaysiakini sebagai `dajal', tapi dalam akhbar edisi pertama PERKOSA dipetik pula beberapa artikel dari Malaysiakini termasuk penulis `dajal' itu. Sahih, memang tak betul otak puak-puak ni.

Muka tak malu Presiden PERKOSA ni mula perasan dah kuat. Dia kata, kalau nak menang pilihanraya jangan bermusuh dengan PERKOSA. Wah!!! hebat PERKOSA ni. Ingat tu Umno amaran dari raja katak Presiden PERKOSA tu. Taatlah kamu wahai Umno kepada PERKOSA sebagaimana taatnya kamu kepada kedua orang tuamu!! Tak ada rasa malu ke raja katak tu berkata demikian? Sedangkan kerusi wakil rakyat yang dia duduk itu pun orang sedekah kat dia semasa dia tengah `fakir' dulu selepas kena sepak dari Umno dalam keadaan mengaibkan. Tiba-tiba pulak kata nak menang pilihanraya jangan bermusuh dengan PERKOSA!! Kerusi dia tu nanti berapa lama je boleh tahan, tengoklah rakyat Kelantan kurung kat mana katak ni nanti.

Akhir sekali apa tindakan penting yang dibuat oleh PERKOSA selepas bersidang? Berpakatlah beberapa ekor katak bodoh ni pergi melawat ke balai-balai Polis buat laporan terhadap Anwar. Itulah yang sebenarnya perjuangan PERKOSA. Tak libatkan Anwar tak nampak pulak berani dan gagah puak-puak tu. Sebelum buat laporan Polis ke atas Anwar, raja katak berselindang ini pun mencium keris telanjang berkali-kali. Aku ingatkan dia mencium katak sebagai simbol perjuangan Pertubuhan Katak-Katak Se Malaysia. Kesihan....masih ada lagi Melayu yang Me`layu' zaman sekarang ni kan.


mandor

No comments:

Post a Comment