ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

29 March 2010

APAKAH PERKOSA AKAN MENGANTIKAN TEMPAT UMNO SEBAGAI WADAH PERJUANGAN POLITIK DAN AKHIRNYA MENGHIANATI ORANG MELAYU....!!!!

KITA sebenarnya tiada tahu ke mana matlamat hendak dituju oleh PERKASA yang diterajui Ibrahim Ali. Antara NGO Melayu yang hendak memperjuangkan agenda Melayu/Islam kononnya. Saya tiada nampak apa-apa baik Melayu ataupun Islam yang mahu diperjuangkan mereka. Malah lebih babrok lagi apa yang diperjuangkan hanyalah menentang Anwar Ibrahim semata-mata.

Menyerang Anwar, buat pelbagai report Polis, apakah itu memperjuangkan agenda Melayu/Islam atas nama PERKASA? Teriak, menjerit serta melolong ke sama ke mari, kemudian serang Anwar. Apa motifnya ini?

Kalau setakat hendak menyerang Anwar, jangan berselindung di sebalik agenda Melayu/Islam. Terang dan jelas agenda PERKASA untuk menentang Anwar dan menyokong Najib. Ini semuanya rencana Ibrahim yang kemaruk untuk kembali ke pangkuan UMNO. Sesudah dipecat dan mengemis di kaki lima PAS dan disangka baik oleh Tok Guru Aziz, bertempik sorak dalam pentas ceramah PAS. Inilah wajah manusia bernama Ibrahim Ali.

Apa yang dipertontonkan kepada kita sekarang turut memperlihatkan betapa Ibrahim Ali semakin syok kepada UMNO, tiada salah beliau ketagihkan UMNO, memangnya dia dari lubuk UMNO. Itu bukannya persoalan kita. Kita persoalkan kerana perangainya bukan ganjil tapi pelik sekali.

Menentang Anwar habis-habisan sekadar mahu menunjuk simpati kepada Najib. Mudah-mudahan boleh diterima semula ke dalam UMNO....kununnya

Cukuplah pihak kerajaan mempelbagaikan fitnah serta tidakan zalim terhadap penasihat PKR itu. PERKASA turut tambah semangkuk, tidak tahukah hendak merangka agenda perjuangan Melayu/Islam?

Ashik-ashik mahu menuduh Anwar sebagai pengkhainat bangsa, apa yang Anwar buat merosakkan orang Melayu? Berapa banyakkah hak-hak orang Melayu telah dikhainati oleh Anwar, cuba PERKASA turunkan bukti dan faktanya untuk kita semak dan nilai apa yang dikatakan kejahatan Anwar itu?

Terlalu cepat bertindak buat report politik, kebenaran entah ke mana? Sdr Zahrin buat dakwaan di Parlimen, PERKASA turut buat report Polis. Biarkan polis buat siasatan dulu ekoran kenyataan Zahrin di Parlimen tempuh hari, itu hanya kenyataan Zahrin? belum tentu benar atau tidak. Bila bab Anwar cukup cepat bertindak seseolah mahu menjatuhkan hukuman beliau bersalah. Apakah ini gambaran wadah perjuangan PERKASA?

Percayalah kata-kata saya anda tidak mungkin mendapati apa-apa lagi yang ada dalam UMNO, kecuali ............rujuk apa yang diperkatakan oleh Sdr Saifudin Nasution yang gamat dalam dewan baru-baru ini. Habuan sempama itu tiadalah dinafikan anda akan memperolihi nikmatnya. ..akhirnya anda juga akan di kencingkan oleh najib dan UMNO....

sebab apa saya kata....mereka pun tahu apa tujuan anda melalak sana sini kunun memperjuangkan bangsa melayu sedangkan hakikatnya umpama tong kosong....bunyi aje kuat tapi habuk pun tarak....melebong aje lebih...dan anda bukan orang yang boleh di percayai lansung kerana sifat katak yang ada dalam diri anda sendiri...dan sanggup mengigit orang yang ikhlas bagi perlindungan kepada kamu....

kes setingan melayu yang di robohkan rumah ....anda dan PERKOSA pg mana ????.....kes pulau batu putih seekor haram anak haram PERKOSA termasuk anda sendiri tak nampak lansung kepala jubor masing masing.....cakap aje berdegar degar tapi baculnya bukan main...tu baru sikit contoh...ada banyak lagi....
semua ini menunjukkan yang PERKOSA@PERKASA sesuai sangat mengantikan UMNO sebagai wadah perjuangan politik dan kepala penghianat orang melatyu....

No comments:

Post a Comment