ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

26 March 2010

BN MANA MAU LARI....ARRRRRR...DI PERLIS LU KELENTONG SINI LU JADI BENGGONG...!!!!

BN TAK MAMPU ELAK PILIHANRAYA KECIL

Ahli parlimen Hulu Selangor, Datuk Zainal Abidin Ahmad meninggal dunia pada jam 9.27 malam tadi di rumahnya di Batu 9 1/2, Jalan Cheras, Kajang akibat barah otak.

Beliau meninggalkan isteri Datin Siti Zaharah Mohd Zin dan empat orang anak.
pkr mp hulu selangor zainal abidin ahmadZainal Abdidin, 71 adalah juga bekas Timbalan Menteri Besar Selangor.

Sebelum dilantik sebagai Timbalan Menteri Besar Selangor pada 1999, beliau merupakan orang kuat Umno Selangor dan pernah menjadi Exco kerajaan negeri selama lapan tahun dan Ketua Umno Bahagian Hulu Langat selama 14 tahun.

Dengan ini BN tidak mampu untuk mengelak dari berlakunya Pilihanraya Kecil dalam masa terdekat ini. Kalau sebelum ini BN menperkudakan SPR untuk menidakkan pilihanraya kecil kali ini fobia BN tidak dapat dibendung lagi.

Mahkamah rakyat akan menghukum BN sekali lagi. Insya Allah.

Al Fatihah untuk roh Allahyarham dan kita mengharap seluruh keluarga Allahyarham bersama dengan dugaan ini.


sofi wahab

No comments:

Post a Comment