ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

30 March 2010

SEKS LUAR TABII....Chua Soi Lek masih bermaharaja lela....AP raba raba bontot macammana....????

Sekiranya Umno-BN benar-benar komited mengetengahkan pemimpin yang bermoral, maka Perdana Menteri Najib Abdul Razak harus mendesak Dr Chua Soi Lek melepaskan jawatan Presiden MCA.

Peguam Wan Anwar Wan Syahadat berkata BN pantas mendakwa Ketua Pembangkang Anwar Ibrahim atas tuduhan seks luar tabii, namun tiada tindakan undang-undang diambil keatas Chua Soi Lek walaupun telah dibuktikan bersalah.

Semalam, Chua Soi Lek merampas kerusi Presiden MCA dengan undi 901 dari 2,315 undi yang sekali gus menjadikan beliau presiden MCA yang kesembilan.

Chua melepaskan jawatan Menteri Kesihatan selepas skandal seksnya terbongkar pada 3 Januari 2008.

Wan Anwar berkata kegagalan pemerintah bertindak keatas Presiden MCA yang baru ini menguatkan persepsi rakyat bahawa pendakwaan terhadap mantan Timbalan Perdana Menteri bermotifkan politik.

“Kes mengenai dia yang ada oral seks dan sebagainya itu, kita lihat Peguam Negara tidak mengambil tindakan terhadap perkara ini walaupun adanya keterangan yang nyata daripada pihak Chua Soi Lek sendiri dan juga pengakuan serta laporan polis dibuat terhadapnya.

“Tetapi masih juga tiada pendakwaan yang dilakukan oleh peguam negara terhadap Presiden MCA sekarang ini. “

Wan Anwar berkata Peguam Negara Tan Sri Gani Patail mempunyai bukti kuat termasuk rakaman video perselingkuhan untuk mendakwa Chua dibawah Seksyen 377B Kanun Keseksaan.

“Jadi mengapa dalam kes pendakwaan Datuk Seri Anwar Ibrahim, memang kita nafikan sekeras-kerasnya dan tidak mempunyai bukti dan nyata yang keras, kenapa Datuk Seri Anwar didakwa di mahkamah sedangkan Datuk Chua soi Lek tidak didakwa di mahkamah.”

tvs



penyapu sial


tak payah jauh la....JJ...jarjis menjarjis raba raba bontot  tak pulak kena dakwa...malah buang kes...ini apa cerita...jenayah tetap jenayah walaupun kes di tarikh balik...sepatutnya kena dakwa di mahkamah....nampak sangat parti BN tiada tokoh yang bermoral....yang tiada kes...di ada adakan bukti kununnya kalau melibat PR....tapi melibat geng perompak ,penyamun dan perogol UMNO-BN 1 malaysia di biarkan berleluasa....

No comments:

Post a Comment