ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

27 March 2010

nak tiru calon bagan pinang...UMNO selangor nak lantik mat taik kaki lari anak sultan dan penyeludup wang ke australia sebagai calon...!!!

Mat Taib mungkin dicalon



mat taik ke nih....???...he he he...berdamping dengan ku-yah...( pondan lah )....

UMNO negeri tidak menafikan khabar angin yang Tan Sri Muhammad Muhd. Taib (gambar) mungkin dicalonkan mewakili Barisan Nasional (BN) pada Pilihan Raya Kecil Parlimen Hulu Selangor.

Ketua Penerangannya, Abdul Shukor Idrus berkata, desas-desus pencalonan bekas Menteri Besar Selangor itu memang wujud terutamanya di peringkat akar umbi yang mahukan Muhammad.

Sungguhpun begitu katanya, UMNO dan Barisan Nasional (BN) negeri masih belum membuat ketetapan mengenai calon yang layak bertanding bagi merebut kerusi ahli Parlimen kawasan itu.

"Memang kita ada dengar khabar angin mengenai perkara ini di peringkat akar umbi. Tetapi, setakat ini kita belum mengemukakan senarai nama calon yang akan bertanding.

"Siapa yang dipilih menjadi calon akan ditentukan dalam perbincangan di peringkat BN negeri dan ketika ini kita masih belum mengadakannya.

"Sebarang keputusan mengenai siapa calon yang layak pula akan diputuskan oleh Datuk Seri Najib Tun Razak selaku Pengerusi BN dan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Selangor," katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.

Beliau diminta mengulas khabar angin yang mengaitkan Muhammad sebagai calon pilihan UMNO Selangor untuk bertanding pada pilihan raya kecil tersebut.

Kerusi Ahli Parlimen Hulu Selangor kini kosong ekoran kematian penyandangnya, Datuk Dr. Zainal Abidin Ahmad daripada Parti Keadilan Rakyat (PKR) akibat barah otak di kediamannya di Kajang, malam tadi.

Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) dijadual mengumumkan tarikh pilihan raya kecil itu pada 2 April ini.

Dalam pada itu, Abdul Shukor berkata, kerusi Parlimen Hulu Selangor sebelum ini diperuntukkan kepada calon daripada MIC.


utusan meloya



penyapu sial


umno dah abih semua orang bersih dari segi peribadi,akhlak serta moral...abih semua terpalit dengan jenayah melawan sultan, rasuah,maksiat dan perkauman.
depa semua terkena najis yang diri sendiri buang merata rata...tu pasal sape2 yang di lantik jadi calon..rakyat dan kita semua dah tahu jantan betina perilakunya...

tak kiralah mat taik ka....anak toyol ka....sapa2 ka....semuanya membawa ketuanan melingkup orang melayu dan rakyat amnya....umno serba boleh......nak rakyat hidup sejahtera berterusan ... TOLAK BN KEMBALI KE LUBANG NAJIS BABI SAMPAI DEPA TAK BOLEH BANGKIT KEMBALI.!!!!!


HIDUP BAHAGIA TANPA NAJIS .....BARISAN NAJIS.....!!!!

No comments:

Post a Comment