ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

23 March 2010

selagi UMNO-BABI NEGARA memerintah...SPRM tetap anjing suruhan....!!!!

Arahan Nazri Bukti Nyata SPRM Tidak Bebas

Ahli Panel Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) tidak lagi dibenarkan membuat kenyataan terbuka di media mengenai kes yang sedang disiasat.

Ahli Panel tersebut juga dilarang mendedahkan individu yang bakal disiasat SPRM.

Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Nazri Aziz berkata ahli panel berkenaan tertakluk di bawah akta khas yang menghalang mereka daripada membuat kenyataan namun beliau langsung tidak menyatakan akta berkenaan.

Beliau berkata demikian ketika menjawab soalan tambahan daripada wakil Tebrau, Teng Boon Soon.

Teng berkata ada di kalangan anggota panel penasihat SPRM yang membuat kenyataan terbuka berkenaan kononnya terdapat orang-orang tertentu akan disiasat.

-erapakatan



penyapu sial


SPRM perlu menjadi sebuah badan bebas dan berkecuali, namun hakikatnya oleh kerana ia masih menjadikan dirinya sbagai kuda tunggangan pemerintah, maka imej SPRM semakin tercalar.

Arahan terbaru Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Nazri Abdul Aziz di atas adalah BUKTI NYATA bahawa SPRM tertakluk di bawah telunjuk Jabatan Perdana Menteri....ini belum lagi di tambah dengan laporan yang  berlori lori terhadap salah laku,penyelewengan dan rasuah di kalangan pemimpin parti yang memerintah....tengok kes khir toyol dengan istana bali dan umrah ke disneyland... sudah lah...habuk pun tarak....kes teo beng hock...nak cari kes rasuah perbelanjaan yang ntah berapa sen...demi nak mengulingkan kerajaan PR yang memerintah selangor...lansung tak ada kes...tapi atas arahan dan jadi anjing tunggangan UMNO...satu nyawa melayang...

No comments:

Post a Comment