ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

23 March 2010

Anwar akan pertahan dakwaan ‘One Israel’

Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim akan mempertahankan dakwaan beliau berhubung konsep 1Malaysia yang dikaitkan dengan 'One Israel'. Beliau akan mendapatkan penjelasan kerajaan berhubung peranan Apco Worldwide yang dikatakan menghasilkan 1Malaysia dan One Israel. Bagaimanapun jawapan yang diberikan menyatakan perkhidmatan Apco tidak digunakan khusus untuk mempromosi 1Malaysia tetapi untuk semua isu-isu umum komunikasi.

Sebelum ini, ahli parlimen Tanah Merah, Amran Abdul Ghani ada menanyakan soalan berhubung perkhidmatan firma tersebut yang digunakan oleh diktator di Nigeria dan Kazakhstan. Beliau mahu kerajaan menerangkan peranan sebenar Apco, nilai kontrak dan syor-syor firma kepada semua kementerian kerajaan.



penyapu sial


Inilah Malaysia yg kita cintai. Dipimpin oleh seorang Melayu bersekongkol dengan Yahudi. Terimalah hakikatnya..Namun, kita punya kuasa utk menghalang negara daripada "dijajah" oleh Yahudi dgn menolak kepemimpinan dan pemerintahan ala-ala Yahudi di Malaysia iaitu UMNO.

Ayuh pilihanraya ke 13 nnti kita musnahkan UMNO BN. Kembalikan kekayaan negara kepada semua rakyat Malaysia! Tolak politik perkauman sempit yg mendekatkan diri kepada neraka Allah.

UMAT GOLONGAN BANGSAT Yang pergi tukar cuti dari hari Jumaat ke hari Sabtu tu lagi bodoh nak mampus. Kan hari Jumaat ibu segala hari. Kata perjuangkan Islam tapi haprak. Ambil lagi penasihat Yahudi. Sanggup bayar wang perkhidmatan sebanyak 20 juta kat Yahudi ni.

Tak lama lagi jadilah macam Pelestine dibuatnya oleh UMNO dan Yahudi merangkap spesisi yang paling zalim. Hancur sistem negara ni dibuatnya. Jangan sampai satu hari nanti rakyat Malaysia kena kumpul batu buat baling UMNO dan Yahudi. Baru kamu tahu.

Satu Malaysia - Boleh ke tukar Ketuanan Melayu kepada Ketuanan Rakyat. Jangan cakap tak serupa bikin. Ketuanan Melayu hanya untuk segelintir je, khasnya pencacai UMNO yang dah nak karam.

No comments:

Post a Comment