ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

25 March 2010

ketua perompak negara ( KPN ) 1 malaysia .....guna ijazah atau diploma terbang...???....

Musa Hassan Bohong Ada Ijazah Undang-Undang?



Di ambang persaraan beliau daripada pasukan polis yang diceburinya lebih 30 tahun, satu laporan polis telah dibuat terhadap Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan berhubung dakwaan mengenai latar belakang pendidikannya semasa perbicaraan Datuk Seri Anwar Ibrahim pada tahun 1998.

Laporan polis itu dibuat di Balai Polis Damansara Utama pada pukul 2.30 petang tadi oleh Ahli Parlimen Subang R. Sivarasa dan Ahli Parlimen Petaling Jaya Selatan Lee Hoy Sian serta penyokong parti KEADILAN.

Menurut Sivarasa, Musa menyatakan beliau mempunyai ijazah undang-undang tetapi memberitahu Mahkamah Sesyen pada 2009 beliau mempunyai diploma undang-undang dan kajian pengurusan.

Beliau mendedahkan maklumat itu semasa perbicaraan rasuah bekas Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Komersil, Datuk Ramli Yusuff.

"Semasa kes perbicaraan Anwar pada tahun 1998 di mana Musa Hassan sebagai Pegawai Siasatan, beliau menyatakan di depan Hakim Augustine Paul dengan mengatakan beliau mempunyai ijazah apabila disoal oleh peguam Christopher Fernando.

"Tetapi semasa di Mahkamah Sesyen Sabah, Musa dalam prosiding kehakiman memberitahu beliau mempunyai diploma undang-undang dan kajian pengurusan,

"Ini bermakna Musa telah memberikan kenyataan palsu bahawa beliau mempunyai ijazah undang-undang ketika disoal balas dalam perbicaraan Anwar, tetapi pada hakikatnya beliau cuma mempunyai diploma undang-undang.

"Musa boleh disiasat di bawah seksyen 191 kanun keseksaan kerana memberi kenyataan palsu di dalam prosiding kehakiman", kata Sivarasa kepada Suara Keadilan. -SK

No comments:

Post a Comment