ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

25 March 2010

UMNO tak ada teloq berwalikan hantu penanggal umno menyebabkan adun titi tinggi tarik balik surat letak jawatan...!!!

Adun Titi Tinggi tarik balik surat letak jawatan

Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Titi Tinggi dari MCA Yip Sun Onn, yang semalam mencetuskan kejutan
Speaker Dewan Undangan Negeri Perlis Yazid Mat mengesahkan kepada The Malaysian Insider bahawa beliau menerima SMS daripada Yip (gambar) petang ini memaklumkan keputusannya menarik balik surat letak jawatan.
“Beliau masih merupakan Adun Titi Tinggi. Anda tidak perlu risau mengenainya,” kata beliau ketika dihubungi.

Yazid berkata dalam SMSnya Yip mengatakan bahawa beliau telah memikirkan dengan mendalam dan memutuskan untuk menarik balik surat letak jawatan.

“Kerusinya tidak kosong,” kata Yazid.

Beliau bagaimana mengakui Yip belum mengemukakan surat formal untuk menarik balik surat letak jawatan, sekali gus menimbulkan keraguan tentang saluran komunikasi yang dipilihnya.

Apabila diminta untuk menjelaskan, Yazid enggan berkata panjang sambil memberitahu keputusan adalah muktamad.

“Saya sangat penat. Saya ingat apa yang saya perkatakan ini sudah cukup. Kerusi ini tidak kosong,” katanya lagi.



penyapu sial


Saya mencabar BN berani menunjukkan kekuatan & kejantan kalau rasa makin dapat sokongan dari perbagai kelompok pengundi. Dengan usaha gigih yang dilakukan untuk mengelakkan pilihanraya kecil, dah terjawab imbangan kekuatan politik terkini.

No comments:

Post a Comment