ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

29 March 2010

Akhirnya Pelakon 'PORNO' jadi ketua MCA yang baru....lengkap sudah pusingan kotor pemimpin BN.....UMNO dengan kaki betina dan Judi....MIC pulak kaki minum todi....!!!!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgAPUFBo4ZOnEJQF1OPjOKhHVarEmHplRYPO9_Y5RzbTq_sWYHuY8jZYxQyIw4ivq9xpyA8vsr7SW_bsgsEDcE_baXU481J6nygoQPHL_2iE9EK_mrE_dOD3Kyo8t4KYuKlkTn1VfAS1XM/s400/dvd-dr-chua-soi-lek.gif


Bukan Ong Tee Keat bukan juga Ong Ka Ting tetapi perwakilan MCA sebentar tadi memilih Dr. Chua Soi Lek sebagai Presiden MCA, komponan jedua terbesar BN, yang baru.

Ini bermakna MCA masih didominasi puak-puak lama yang mengakibatkan parti Cina itu ditolak para pengundi dalam PRU lalu. Jika mereka mahu berubah dan bergerak ke hadapan ramai yang menjangkakan sekurang-kurangnya Ong Tee Keat lah pilihan terbaik. Presiden yang berani memperkenalkan perubahan demi ketelusan, tetapi rupanya perubahan dan ketelusan bukan agenda mereka. Sebagaimana Umno dan MIC, MCA selesa dengan perangai lama.

Siapa Dr Chua Soi Lek?

Ramai di luar MCA boleh menjawab. Lagilah pula mereka yang duduk dalam MCA. Tetapi mungkin dengan kemenangan besar ini bermakna MCA telah mengampunkan dosa Dr Chua dan membersihkan rekod moralnya.

Kunjungilah Wikipedia di http://en.wikipedia.org/wiki/Chua_Soi_Lek
boleh mengingatkan kita kembali siapa Dr Chua. Saya petik sebahagiannya di sini:

On January 1, 2008, Chua admitted that he was the person featured in a sensational sex DVD that was widely being circulated in Johor. The two DVDs were distributed anonymously in Muar and other towns in Johor show Dr Chua having sex with a young woman, allegedly one of his personal friends. The DVDs are believed to be wireless hidden camera recordings in a hotel suite.[5]

He claimed no involvement in the filming or production of the DVD in question, further stating that he would not resign over the scandal, instead leaving it up to Prime Minister Abdullah Ahmad Badawi to decide whether to allow him to continue holding his position.[6] On January 2, 2008, he formally announced his resignation from all posts including Member of Parliament for Labis, Vice Presidency of the MCA, and as Health Minister at a press conference.[7]

MCA mungkin boleh mengampunkan Dr Chua tetapi saya rasa masyarakat Cina Malaysia malah rakyat Malaysia keseluruhannya tidak boleh memaafkannya. Kita mahu dipimpin oleh mereka yang bersih dan baik rekodnya.

Kemenangan Dr Chua ini memberi modal yang besar buat Pakatan Rakyat untuk dibawa ke Hulu Selangor. MCA dijangka retak dan terus menanti belah. Biarlah MCA seronok dengan Presiden barunya, tetapi rakyat tetap memilih yang terbaik, iaitu Pakatan Rakyat dan bukannya BN.


sumber :  kedahlanie

No comments:

Post a Comment