ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

23 March 2010

katak PERKOSA cadang Saiful LIWAT jumpa Al-Qaradhwi

Ahli parlimen bebas Datuk Ibrahim Ali mencadangkan agar Mohd Saiful Bukhari berjumpa dengan ulama tersohor, Yusuf al-Qaradhawi dalam menyelesaikan isu dakwaan diliwat oleh ketua umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim. Beliau menegaskan tindakan tersebut adalah perlu kerana pihak pembangkang telah mengedarkan satu fatwa berhubung pertuduhan liwat yang dihadapi oleh ketua pembangkang itu. "Ini dibuat untuk mencipta pandangan di kalangan rakyat, satu persepsi bahawa ketua pembangkang dizalimi, kononnya ini satu konspirasi kedua oleh kerajaan.

“Saya nak minta kementerian dalam negeri supaya menyiasat. Jika ini berterusan, sistem perundangan negara kita akan jadi bahan lawak. Biar Saiful angkat sumpah depan Yusuf al-Qardhawi dan jelaskan perkara sebenar," tegasnya. Ini adalah kerana kandungan ucapan Yusuf al-Qaradhawi telah disalahtafsirkan dan diedarkan di masjid seluruh negara. Selain itu, Ibrahim turut mencadangkan agar Anwar disiasat kerana telah merosakkan system kehakiman negara.


penyapu sial

SIAPA IBRAHIM ALI NI? KETUA ULAMAK ATAU KETUA LAWAK?... TAK MALUKAH DIA........PAKAI BAJU PAS BERSELUAR DALAM UMNO..........PENGKHIANAT BANGSA.


Setahu aku Ibrahim adalah orang yang paling tidak guna di Kelantan. Dia patut dibuang dari Pasir Mas. Dia dah mula jadi manusia bertopengkan syaitan dan kini menjadikan Dewan Rakyat sarang tempat dia bertelur dan membiak idea-ideanya yang semahal seluar dalam koyak. Ibrahim adalah katak dan jenis katak dan spesis katak yang jarang-jarang ada kat dunia ini. Jenis katak yang lain dah pupus.

Tinggal katak jenis Ibrahim bin Ali, MP Bebas Pasir Mas, yang menang dalam PRU 13 kerana meminjam baju PAS. pengundi Ibrahim tertipu pada masa itu kerana tidak melihat Ibrahim pakai seluar dalam jenis apa. Kini sah Ibrahim pakai seluar dalam pemberian Umno, dipakainya ke sana-sini sehingga seluar dalamnya koyak. Umno tak kuat, dia nak tolong Umno, sebab itu dia tubuh Perkasa. sebenarnya Perkasa ini pun tidak perkasa, pertubuhan ini beli nama Melayu untuk keuntungan beberapa kerat Melayu.

Bolehkah Perkasa yang dikatakan berkecuali dan tidak akan berpolitik, apabila dipimpin oleh ahli politik yang suka menikus dan mengkatak macam Ibrahim bin Ali? Ini adalah contoh Ahli Parlimen yang tiada prinsip dan bermoral rendah? Dia sanggup meninggalkan parti jika parti tidak memberi faedah kepadanya. Dia tinggalkan Umno, tinggalkan Semangat 46, tinggalkan Pakatan Rakyat, tinggalkan kawan baiknya Anwar Ibrahim. Inilah prinsip juara katak lompat.

Ibrahim boleh tubuhkan Parti Katak Malaysia (PKM) sebab dia sudah ada beberpa pengikut katak sekarang. Di Parlimen ada 7 dan di perak ada 3. Mungkin ramai lagi ahli katak akan muncul jika Ibrahim bin Ali dapat mengusahakannya. Mahukan sdr Ibrahim menyambut cabaran ini? Lebih baik ada parti sendiri dari menjadi bebas atau juara pelacur politik untuk kepentingan suku sakat Umno sebuah parti perkauman yang kini tidak berpijak di bumi nyata. Keenganan Sultan Selangor untuk merasmikan Mesyuarat Agung yang pertama Perkasa, adalah satu pukulan maut kepada keterampilan ngo kuda tunggangan Umno ini. Raja-Raja Melayu tidak perlu bersengkokol dengan pertubuhan jenis manusia bertopengkan syaitan ini. Akhirnya Mahathir@Firaun yang akan merasmikannya nanti. Oklah tu sebab mahathir pun raja (firaun) juga. Nauzubillah.

No comments:

Post a Comment