ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

25 March 2010

Kes Altantuya :firaun besar dakwa diminta fitnah PM, Rosmah terlibat

Ahli parlimen Kulim-Bandar Baharu, Zulkifli Nordin mendedahkan bahawa beliau diminta untuk mengaitkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak, dan isteri, Datin Seri Rosmah Mansor dalam kes pembunuhan warga Mongolia, Altantuya Shaaribuu dengan diberi ganjaran yang lumayan. "Antaranya saya diminta membuat akuan bersumpah Perdana Menteri dan Datin Seri Rosmah terlibat dalam kes tersebut. Malah saya sendiri pernah diminta membuat surat akuan bersumpah yang mengaitkan Perdana Menteri dan isteri dengan pembunuhan Altantuya.

"Ganjaran yang ditawarkan boleh menggoyangkan iman. Namun Datuk Yang Dipertua saya bersyukur kerana Allah melindungi saya daripada terlibat dalam fitnah tersebut," katanya. Selain itu, beliau turut diganggu oleh pihak ketiga ketika mewakili tertuduh dalam perbicaraan. Beliau menjelaskan keadaan tersebut memaksa beliau untuk menarik diri daripada meneruskan kes tersebut.


penyapu sial


KENAPA TIBA2 BANYAK BETUL ANJING2 KURAP NI MENYALAK TAK TENTU PASAL KAT PARLIMEN..
TAPI YANG SEKOR NI TIBA2 NAK BELA NAJIB PLAK..
SAPA YANG BAGI KO HABUAN YA ANJING..
SI BALA SUNDRAM PUN MUKA PUCAT BILA TARIK BALIK AKUAN SUMPAH..LPAS TU MAJIK..HILANG DI ALAM MAYA..
TENTU ADA SYAITAN DI BALIK TABIR NI..

FIRAUN BESAR NI SESUAI JADI LOYAR BUROK KAT KEDAI KOPI SAJA MANAKALA TUAN SPEAKER DEWAN PULA JADI HAKIM KEDAI KOPI. PARLIMEN KITA DAH JADI KEDAI KOPI MAMAK . TUAN SPEAKER
SEPATUTNYA MENJAGA INTREGRITI PARLIMEN KITA IAITU MEMBAWA ISU-ISU YANG ADA KAITAN DENGAN KEPENTINGAN NEGARA DAN RAKYAT BUKANNYA MENDENGAR ANJING-ANJING GILA INI MEYALAK DI DALAM DEWAN PARLIMEN. KALAU NAK CERITA KES-KES YANG BERSANGKUT-PAUT DENGAN JENAYAH TEMPATNYA DI MAHKAMAH.......LOYAR BODOH.

1 comment:

  1. PERCAYA ATAU TIDAK...! MAMAT NI KALAU DUIT DAH MASUK MESTI DIA RESIGN. LEPAS TU TUNGGU LAH DIPUNYA "pc"< ayat yang lazim dia guna> UNTUK MENJELASKAN KENAPA DIA RESIGN.
    begini Firman ayat yang akan dikatakan " Saya dah muak dan bosan dengan politik yang makin bercelaru,ini bukan lah cara saya berJUANG.
    ayat dalam hati dia plak " gua RESIGN sebab MASUUUUK broooo...hahahahah padan muka kau ANNNWAR & PKR...mau main sama gua aaaaaaa!"

    ReplyDelete