ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

30 March 2010

ha ha ha...baik ratah makanan kucing dari di ratah api neraka....

Harga Maruah Artis Melayu Nie Lebih Murah Dari Harga Makanan Seekor Kucing!!!







WATAK Frieda, seorang pelacur kelas atasan yang dapat dipertontonkan menerusi drama 13 episod Spa Qistina mungkin akan mendatangkan cemuhan kepada aktres Fasha Sandha.

Belum pun ia disiarkan di Astro Box Office Movies Tayangan Hebat (saluran 953) mulai 5 April ini, Isnin, pukul 9 malam, Fasha sendiri sudah merasai impak yang akan diterimanya nanti.

“Saya agak mesti orang melihat watak Frieda lakonan saya dengan persepsi buruk. Saya tak kisah kalau orang mengata yang bukan-bukan kepada saya selepas ini. Apa sahaja kata-kata mereka, saya akan terima asalkan saya dan produser berpuas hati dengan lakonan itu,” katanya dalam satu sidang media di Hotel Maya, Ampang, semalam.

Frieda merupakan seorang pelajar universiti yang bijak dan berlagak baik tetapi sebenarnya mempunyai agenda jahat untuk menghancurkan hidup Qistina termasuk menggoda suami Qistina, Fahmi lakonan Ijoy Azhari. Dia memilih jalan untuk melacur diri untuk membalas dendam.

Tanpa berselindung, Fasha mengaku terdapat beberapa aksi panas yang dilakonkan olehnya sehingga terpaksa mengulang lakon semula disebabkan gagal mengikut kehendak yang diinginkan.

“Saya rasa kekok melakonkan babak-babak panas bagi memenuhi watak Frieda kerana saya takut persepsi masyarakat nanti. Boleh dikatakan babak itu agak daring sehingga saya perlu minta kebenaran dengan Abang Ijoy sebab dia sudah berkahwin. Misalnya, apabila saya perlu ulang penggambaran apabila terkurang daring. Saya fikir sebab kerja, jadi akhirnya saya lakukan juga,” jelasnya.

Biarpun apa orang kata, ada yang akan membenci, pelakon itu tetap berpegang kepada matlamat asalnya iaitu kerana bekerja dan menghasilkan kualiti lakonan yang boleh dibanggakan.

“Saya terpaksa memilih watak jahat walaupun terpaksa membuatkan penonton membenci saya. Kalaupun orang melabelkan saya dengan perkara negatif selepas ini, orang akan tahu juga siapa saya yang sebenarnya.,” beritahunya.

Spa Qistina boleh ditonton dengan hanya melanggan pakej Astro Box Office Movies Tayangan Hebat (saluran 952 & 953) sepanjang bulan April ini dengan harga RM9.95 setiap bulan.

(mStar Online)


anda yang mata dajalnya sangat kepingin untuk meratah tubuh daring Fasha Sandha, nah, inilah peluang terbaik anda! Cuma langgan pakej Astro Box Office Movies Tayangan Hebat (saluran 952 & 953) sepanjang bulan April dengan harga RM9.95 setiap bulan dan Fasha yang separuh telanjang akan menjadi milik mata anda.

dengan harga sebungkus makanan kucing  ini  anda juga akan dapat menambah  saham  kayu api neraka sambl menjamu selera dan mata  di dunia  artis sebegini....

bergembira lah anda  di dunia sementara peluang pintu taubat masih terbuka....atau anda sememangnya terjal untuk memilih duduk bersama dan berseronok dengan  fasha....di neraka

No comments:

Post a Comment