ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

28 March 2010

NYAWA UMNO BERGANTUNG KEPADA PELESIT....

Exco Kerajaan Negeri Kelantan, Dato' Nik Mohd Amar Abdullah berkata Umno hanya boleh bertahan 5 tahun sahaja lagi, selepas itu ia akan berkubur tanpa nesan.

"Tuan ingat tarikh, masa dan tempat saya bercakap malam ini, lima tahun selepas ini Umno akan berkubur dan mati kerana sejarah telah membuktikan bahawa semua organisasi dan parti politik sekuat manapun akan mati bila tiba masanya"

"Sekarang inipun Umno ini bergantung kepada pelesit, nyawa Umno sebenarnya sudah lama mati, kalau pelesit ini tidak ada sudah tentu Umno ini akan menjadi busuk macam bangkai" kata beliau.
Nik Amar berkata oleh kerana Umno bergantung kepada pelesit sebab itulah seberapa banyak nasi sejuk diberi kepada Umno tidak cukup.

"Sebekas, sebaldi, sebesen malah sebesar gunung sekali pun tidak cukup kerana bukan manusia yang makan tetapi pelesit atau hantu". tambah Nik Amar.

Menurutnya rakyat Melaka mesti mengambil semangat Hang Jebat untuk menentang kerajaan BN yang ada sekaranag bukannya menjadi 'yes man' seperti Hang Tuan yang tidak sedikit pun melawan walaupun dizalimi.

Nik Amar berkata demikian pada ceramah beliau di Pejabat MTD Ayer Molek di Bukit Lintang, Melaka malam tadi. Turut berceramah bersama beliau ialah Ahli Parlimen Rasah yang juga ADUN Lobak, YB Anthony Loke Siew Fook dan Timbalan Pesuruhjaya 1 PAS Melaka, Haji Adly Zahari.


sofi wahab

No comments:

Post a Comment