ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

23 March 2010

UMNO memang cibai....depa juara menganjingkan polis...

Umno juara report polis


















ini muka muka setan malaun,bapak ayam dan penyundal UMNO yang masih hidup dan kehilangan akal di sebabkan terpalit dalam jubur saifool

Umno sekali lagi membuktikan slogan juara mereka. Kali ini macam biasa mereka akan membuat roadshow report polis seluruh negara.Berpuluh kali depa ni melakonkan skrip yang sama.Untuk rekod,tahun lepas juga mereka telah dinobatkan sebagai juara report polis.

Kononnya merekalah juara,setakat semalam sahaja program juara report polis telah melanda beberapa negeri.

Report polis itu telah dibuat Pergerakan Pemuda Umno Wilayah Persekutuan, Selangor, Kelantan dan Johor bagi meminta polis menyiasat pendedahan Zahrain di Dewan Rakyat, minggu lalu.

Menurut Berita Harian,Ketua Pemuda Umno Wilayah Persekutuan, Rizalman Mokhtar, ketika ditemui selepas membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Dang Wangi, berkata pihaknya memandang serius pendedahan Zahrain itu kerana ia membabitkan kepentingan awam dan nama baik Yang di-Pertuan Agong.

Katanya, pendedahan yang mendakwa Anwar mengaitkan Yang di-Pertuan Agong kononnya merestui beliau sebagai Perdana Menteri keenam, bukan saja mengheret Baginda ke kancah politik, malah ia berbaur hasutan terhadap institusi Raja.

Apabila tuduhan dilemparkan kepada pakatan,laju je depa ni pi buat report polis.Pasai apa bila puak pakatan buat pendedahan dan tuduhan tentang kes Altantuya kat parlimen,umno menikus? Satu laporan polis pun tak berani nak buat?


sumber....biaqpila

No comments:

Post a Comment