ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

27 March 2010

kebenaran muncul dari firaun besar di cari....dari akhbar 11 negara luar kenapa menyepi....

Syoknya Zul Dengar Berita Nie.....


Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata beliau sedia menemui ahli parlimen Kulim-Bandar Baharu, Zulkifli Noordin yang mendakwa pernah diberi tawaran lumayan oleh pihak tertentu untuk mengaitkan Najib dan isterinya, Datin Seri Rosmah Mansor dalam kes pembunuhan warga Mongolia, Altantuya Shaariibuu.

Zulkifli yang telah dipecat oleh PKR dan kini menjadi wakil rakyat Bebas membuat dakwaan tersebut semasa membahaskan usul menjunjung kasih titah Yang di-Pertuan Agong sidang Dewan Rakyat pada 24 Mac lalu.

Menurut Zulkifli, ganjaran yang ditawarkan boleh menggoyangkan iman, tetapi beliau bersyukur kerana dilindungi Allah melindungi daripada terlibat dalam fitnah tersebut.

Zulkifli mengambil kesempatan dalam ucapannya itu untuk memohon maaf kepada mereka yang menurutnya menjadi mangsa kepada percaturan politik kotor ini.

Berikutan itu, kata ahli parlimen Kulim-Bandar Baharu itu, beliau berjanji akan berjumpa dengan mereka secara peribadi bagi memperbetulkan keadaan.

Bercakap kepada pemberita di lobi parlimen pada hari yang sama selepas membuat pendedahan tersebut, Zulkifli berkata beliau akan berjumpa dan meminta maaf kepada individu tertentu, termasuk perdana menteri.

Mengulas mengenai hasrat Zulkifli tersebut, perdana menteri berkata: "Saya suka untuk bertemu beliau. Saya mahu mencari kebenaran kerana saya percaya kebenaran akan muncul juga akhirnya."

Najib yang juga presiden Umno memberitahu demikian dalam sidang akhbar selepas mempengerusikan mesyuarat Majlis Tertinggi (MT) Umno di ibunegara malam tadi.

Ditanya mengenai siasatan pihak polis terhadap dakwaan Zulkifli itu, perdana menteri berkata, beliau menyerahkan perkara itu kepada pihak polis untuk menyiasatnya.
"Saya akan biarkannya kepada polis. Saya tidak mengarahkan polis dalam perkara seperti ini. Biarkan sahaja kepada
pihak polis," katanya.

Kelmarin, Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan berkata, polis akan mengambil keterangan Zulkifli berhubung dakwaannya di Dewan Rakyat itu.

Musa dilaporkan berkata, disebabkan ia satu maklumat terbaru yang diterima polis, maka siasatan lanjut akan dijalankan bagi memastikan sama ada pendedahan oleh wakil rakyat Kulim-Bandar Baharu itu benar atau tidak.

Menurutnya, sebagai prosedur siasatan satu-satu kes, pihak polis akan memanggil mereka yang bertanggungjawab mendedahkan perkara itu bagi membantu siasatan.


pendikar gunung kriang




pnyapu sial

jangan cari kebenaran dengan orang yang mudah di beli...cari lah dengan lain orang yang membangkitkan kebenaran hakiki tanpa perlu membeli....

kalau betul betul nak tunjuk kebenaran yang hakiki kenapa lari....lari sebagai saksi ...lari juga dari memberi keterangan di mahkamah yang di hujung jari....jawab di mahkamah setiap tuduhan bukan di depan media propaganda...ini bacul namanya...sebab tak ada hakim , peguam dan pendakwaraya nak mengorek rahsia sebenar dalam diri....!!!!

kalau benar benar jantan hakiki....saman 11 akhbar luar negeri....yang mengaitkan nama beliau dengan altantuya dengan keadaan mengeri...!!!!

No comments:

Post a Comment