ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

06 December 2010

dah jadi syaitan di pejabat agama...ada hati nak tutup kes....melampau tuuuu....!!!!

Pegawai Majlis Ugama Islam Pahang MUIP Di Tangkap Khalwat, Usaha Tutup Kes Di Kesali !!



Kontroversi seorang pegawai kanan Majlis Ugama Islam Dan Adat Resam Melayu Pahang (MUIP) ditangkap khalwat  telah di dedahkan oleh sebuah laman BLOG pada 3 Disember lalu,  Pegawai yang dipercayai berpangkat Setiausaha itu dipercayai telah ditangkap berkhalwat dengan pasangannya yang juga merupakan kakitangan dan jabatan terbabit (Pembantu Tadbir).

Mereka dikatakan telah ditangkap oleh Penguatkuasa Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP) di sebuah hotel ternama dekat bandar ini pada 25 November 2010 yang lalu. Susulan tangkapan tersebut, kekecohan berlaku kerana tertuduh adalah pegawai kanan di MUIP yang merupakan agensi yang sepatutnya dipertanggungjawab menjaga kepentingan agama Islam di negeri Pahang ini.

Perkara ini langsung tidak disiarkan dalam mana-mana media demi menjaga nama baik pegawai terbabit. Malah kami difahamkan, terdapat usaha pihak tertentu di JAIP yang mahu kes berkenaan dilepas begitu sahaja. Usaha terbabit dipercayai mendapat tentangan daripada sebahagian besar pegawai Penguatkuasa JAIP sendiri.

Mereka tidak mahu bersekongkol dengan perkara itu. Tambahan pula kes berkenaan adalah salah di sisi agama Islam itu sendiri. Mana mungkin seorang pegawai kanan dari sebuah jabatan agama Islam yang dipertanggungjawabkan untuk menjaga kesucian agama itu tergamak melakukan perbuatan terkutuk itu.

Apa guna pegawai seperti ini dipertahankan !! Kerja yang mulia menjadi hina apabila ada pegawai kerajaan yang sanggup bersekongkol untuk mempertahankan mereka yang jelas melanggar undang-undang agama Islam itu sendiri. kita memberi amaran kepada pegawai JAIP terbabit agar tidak membebaskan tertuduh. Mereka yang ditangkap perlu dibicarakan mengikut prosedur mahkamah seperti yang telah termaktub. Jika mereka bersalah pasti akan menerima hukuman yang setimpal dengan kesalahan itu. Maka itu, kenapa ada pihak yang mahu melepaskan manusia seperti ini. Ingatlah, Allah maha melihat apa yang telah anda lakukan!

No comments:

Post a Comment