ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

07 December 2010

dasar iblis zombie dan UMNO/BN keparat...rakyat Perak....sedarlah negeri kome bakal muflis

Setakat 2010, hutang kerajaan Perak hampir mencecah paras RM1 bilion. Apa lagi kome nak tunggu, dalam PRU-13, masa untuk anda mewajibkan diri anda mengubah kerajaan kudeta Perak sekarang.

Hutang-hutang tu memanglah kerajaan kudeta Umno-BN yang buat, namun rakyat Perak turut dibebani dan tertanggung hasil hutang yang dibuat.

Jika hutang-hutang tersebut tidak terus dilangsaikan kerajaan kudeta Zambry, kata Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Pantai Remis, Nga Kor Ming, Perak bakal muflis.

Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir semasa membentangkan Bajet 2011 memberitahu ledakan hutang kerajaan negeri semakin hari semakin menggunung. Pada 1999 sebanyak RM182 juta tetapi 2010 kini mencecah paras RM903 juta.

Adun Pantai Remis berkata, hutang tersebut telah meningkat lebih kurang 500 peratus.

“Fakta di depan mata yang tidak dapat dinafikan adalah, kini hutang negeri Perak telah melebihi segala simpanan kerajaan negeri dalam kumpulan wang bersatu kerajaan,” kata Nga ketika membahaskan bajet negeri 2011 pada persidangan Dun Perak baru-baru ini.

No comments:

Post a Comment