ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

05 December 2010

sekitar demontrasi rakyat bantah SYABAS!

MENARIK! Rakyat terdiri dari pelbagai kaum, bangsa, latar belakang dan usia hadiri demo bantah SYABAS..mereka sedikit pun tidak gentar dengan amaran dan gertakan dari pihak kerajaan (Umno) dan polis...syabas!

LAPORAN TERKINI:

1. FRU sudah memulakan 'tugas' mereka!
2. Rakyat tidak berganjak...anak muda semakin ramai!!
3. MB Selangor menyerahkan memo kepada pihak istana..
4. Arahan dari Ust Badrul Amin: "smua kembali himpun d msjd. Tnggu info dr istana.. Harapan rakyat MB slmt smpi mengadap Agong serah memo.. Jalan ke Istana d halang dgn gas n air acid.."
5. Kuala Lumpur semakin 'dimerahi' rakyat marhein!..hidup rakyat!
6. Geng 'baju hitam' undur awal...'baju merah' dianggar lebih 15,000!!

7. Ust badrul amin: "lbh 20ribu rakyat d halang ke istana dgn gas n air acid.. Zalim sungguh. Apakah dorg selesa dgn kenaikan harga air n minyak? Sukakah? Pelik.."
8. FRU terus lepaskan gas pemedih mata..orang tua dan wanita menjadi mangsa...pasukan unit amal dan anak muda jadi benteng!
9. Memo berjaya diserahkan!!
10. Polis terus menyerang walaupun hadirin hendak bersurai..ramai yg dtangkap!!
11. Pancutan water conan walaupun rakyat mula bersurai!!..provokasi yg sengaja diwujudkan bagi menimbulkan kekecohan!!!
12. Pelbagai pihak termasuk Suhakam melahirkan kekesalan!
13. Trak water cannon (air asid) kehabisan!!...orang ramai masih memenuhi lokasi...FRU terpaksa 'mengimport' air dari trak bomba!!
14. Adat berjuang..ramai tercedera akibat asakan bertubi2 dari FRU..namun segalanya terkawal..
15. Isteri Ust Badul Amin, Kak Zumrah pengsan akibat terhidu gas beracun..
16. Orang ramai masih berhimpun di beberapa lokasi..Pemimpin pelajar dan mahasiswa masih berada di masjid negara...polis cuba mengasak!..














































No comments:

Post a Comment