ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

03 January 2011

beb...jelebu panas pasal bakar jambatan ke atau bakar kelambu jadi nampak yang gebu gebu...senang nak si anak yatim talu...!!!!

ISU ROGOL AMAH - TIBA-TIBA CUACA DI JELEBU MENJADI PANAS?



TERSEBARNYA berita atau cerita berkenaan Menteri yang merogol Amah dari Indon di internet sekarang ini, aku yang berada di kawasan Parlimen Jelebu pula merasa `panas' dan bahangnya. Sekarang ini cuaca di mana-mana pun musim hujan termasuk di Jelebu. Namun, mengapa bahangnya panas?

Aku tak tahu sampai bila bahang panas ini akan hilang. Ada kawan-kawan aku kat Jelebu ni kata bahang panas tu membawa erti akan ada Pilihanraya Kecil kat situ. Aku tak percaya sebab setahu aku semua Adun dan MP kawasan aku kelihatan sihat sokmo. Kalau Pilihanraya Kecil selalunya jika ada Wakil Rakyat yang meletak jawatan atau meninggal dunia. Tapi kawan aku kata jika ada Wakil Rakyat yang ditangkap dan dipenjarakan mungkin juga ada Pilihanraya. Aku tak tahulah betul ke tak.

Tapi, yang pasti Jelebu semakin panas. Mungkin panas kerana ada orang sudah `bakar jambatan' atau `jambatan yang dibina terbakar'. Wallahu Aklam.


WFAUZDIN NS