ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

07 January 2011

Jika dirogol itu anak Pak Lah atau adik Reezal



Amah Indonesia dirogol "bapa menteri" Malaysia. Betulkah peristiwa ini berlaku dan ketika itu perdana menterinya adalah pejuang Islam Hadhari dan cucu ulama dari Kepala Batas Pulau Pinang.

Ketua Pemuda UMNO Bahagian Kepala Batas adalah Reezal Merican yang pernah dengan lantang mempertikaikan wang syubhah kerajaan negeri Pulau Pinang.Apabila Pak Lah bersyubhat dengan bapa menteri dalam kes rogol, dimana Reezal Merican dan pemuda bahagiannya.

Jangan lupa, Pak Lah adakalanya boleh berlakun menjadi bisu tetapi hakikatnya dia seorang yang normal.

Masyarakat mendesak Abdullah Badawi memaklumkan kisah benar yang terjadi.

Abdullah perlu empati jikalah amah tersebut adalah anaknya atau adik Reezal.

Orang ramai meminta Shahrizat Abdul Jalil dan T.Murugiah menyiasat perkara ini dan jika didapati betul, mengambil tindakan terhadap mereka yang terlibat.


Afrar Yunus