ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

09 January 2011

Konflik di selatan Thai..Amat menyedihkan....sokong kerajaan UMNO-BN dan Siam serupa menyembelih rakyat Islam selatan Siam....!!!











Ikuti perkembangan di Selatan Thailand yang sangat-sangat memilukan. Tragedi pembunuhan dan penyeksaan yang kejam

Persoalan siapa yang kejam tidak perlu di ungkapkan lagi, buktinya sudah di depan mata kita semua. Segala cacian memang layak kita berikan kepada siam si kafir laknatullah. Pada tanggal 18 dec 2010 ditemui mayat yang disksa dan dibunuh dengan kejam oleh siam. Pemuda ini dikenal pasti sebagai pelajar pondok/pesantren Benang Bandang di wilayah Pattani. Si mangsa tinggal bersama keluarga di Pohon Jenerih, Kayu Bokok, Raman Yala. Salah seorang dari pemuda yang terbunuh itu dikenal pasti bernama Mohd Kidri Bin Abd Rahman yang baru berusia 13 tahun.


Dia dikatakan keluar dari tempat belajarnya pada tanggal 17 Dec 2010 bertepatan dengan hari Juma’at. Beliau dikatakan pergi mengerjakan solat Juma’at dan keluar dari tempat belajarnya setelah selesai mengerjakan solat Jum’at karena ingin melawat orang tua temannya yang sedang sakit di hospital. Bermula pada waktu itulah keberadaannya tidak lagi diketahui. Sehinggalah mayatnya ditemui pada hari sabtu pada tanggal 18 Dec 2010. Anak bongsu ini ‘pergi’ meninggalkan kedua orang tuanya dan tiga adik-beradik iaitu, dua abang dan seorang kakak.

Dari mayat mangsa yang ditemui dapat kita simpulkan bahwa beliau telah mengalami pemyiksaan yang berat. Ada kesan bakar pada mukanya, di badan dan kepala terdapat kesan tetakan dari senjata tajam, dan tangannya hancur.

Apa tanggapan keluarga beliau tentang kejadian ini dan telah kita ketahui bahwa kesedihan yang teramat sangat sedang menimpa mereka. Satu hal yang harus kita sadari iaitu manusia tidak akan luput dari musibah. Musibah yang menimpa kaum muslimin adalah berfungsi sebagai penghapus dosa karena manusia tidak lepas dari melakukan dosa dan juga sebagai ujian kenaikan darjat dipandangan Allah SWT apabila kita sabar menerimanya. Bukan kaum muslimin sahaja yang melakukan yang ditimpa musibah malah kaum kafir turut merasainya iaitu sebagai azab dari Allah SWT untuk hukuman dari pembangkangan mereka.

Yang harus kita pertanyakan sekarang adalah “apa mutiara disebalik musibah” ini. Sampai bilakah akan kita biarkan kejadian ini berlanjutan?! Belum sadarkah mereka?

kejadian pada 9hb disember 2010-dua warga emas di tembak di depan rumahnya daerah Rueso, wilayah Narathiwat oleh org yang tak di kenali menguna M16 yg menunggang motosikal


foto selanjutnya


bulatdusun