ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

11 January 2011

mamak pukimak nie dah patut di halau balik india....auta untuk bodek UMNO....

ADUN Komtar, Ng Wei Aik berkata tiada permohonan maaf akan diberikan atas dakwaan beliau mengeluarkan kenyataan berbaur perkauman ke atas seorang pemilik restoran India Muslim kerana dakwaan itu tidak berasas.



Ng, bagaimanapun menafikan beliau berbuat demikian.

Rakaman video yang didakwa sebagai bukti bahawa Ng berbuat demikian juga gagal mengaitkan beliau mengeluarkan kenyataan rasis itu. Justeru, katanya, soal memohon maaf tidak timbul.

Sebaliknya, setiausaha politik kepada ketua menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng itu menuntut Kimma dan pihak yang menuduhnya membuat permohonan maaf.

“Isu ini dimainkan sejak minggu lalu. Sudah tiba masa untuk menutupnya. Kita tidak mahu buang masa melayan perkara yang tidak berlaku,” kata Ng kepada wartawan semalam.





Ng juga memberikan Faruk dan pemilik restoran itu, Syed Kassali Mohamed Aliyar tempoh seminggu untuk membuat permohonan maaf atau mereka akan menghadapi tindakan undang-undang kerana cuba memfitnahnya


Malaysiakini

3 comments:

  1. Restoren mamak suka letak kerusi meja sampai ke tempat letak kereta pada waktu malam. Restoren mamak suka buka lewat malam (awal pagi le tu) menyebabkan budak2 merayap2 malam, macam arwah Amirulrasyid. Boikot je restoran mamak. Tak rugi ape2 pun kot tak pergi restoran mamak.

    ReplyDelete
  2. Restoran masak cincai macam mamak boleh kaya pasal Madir dah bagi lesen jual harga mahal kat Melayu bonggok yan g dok ketagih air bancuhan tangan mamak kelentong.

    ReplyDelete
  3. kalau cam tu kau makan tampat cina masak, dah melayu kena tutup, India muslim kau halau balik...!!! makan Bang Kut Teh...!!! Pau cina ka..?? Halal kot...bagi PAS..!!!

    ReplyDelete