ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

05 December 2010

penasihat undang undang bonggok parti UMNO-YAHUDI menghasut supaya Tahan Wan Azizah di bawah ISA

Penasihat Undang-undang Umno, Datuk Mohd Hafarizam Harun mencadangkan supaya menahan Presiden PKR, Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail di bawah Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) kerana mempersoalkan isu ‘ketuanan Melayu’ ketika Kongres Nasional PKR.

Kenyataan Dr Wan Azizah yang menyentuh isu berkenaan bukan hak kebebasan bersuara tetapi adalah cabaran terhadap Perlembagaan Persekutuan kerana mempersoalkan hak keistimewaan Melayu. Sehubungan itu, ISA harus digunakan dalam situasi sebegini bagi menangani isu terbabit.


penyapu sial

tak usahlah keterlaluan sangat seperti India, pakistan dan Afghanistan negara yg masyur kerana menindas n menzalimi kaum wanita. takut nanti negara kita di laknati tuhan dgn berbagai malapetaka seperti gempa bumi , banjir buruk dan kemarau panjang - tak tertanggung azabnya nanti.

No comments:

Post a Comment