ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

04 January 2011

selamat tahun baru 2011 ketuanan melayu pukimak kenakan rakyat...dari pukimak ,babi sial ,sundal dan keturunan anak haram UMNO-APCO......memang babi siallllll.....



Harga minyak Petrol RON97 akan naik lagi RM 0.10 seliter mulai 12.00 tengah malam ini dari RM 2.30 kepada RM 2.40 seliter. Kenaikkan ini dilihat dari jangkaan kenaikan yang akan berterusan kepada RON97 yang akan mencecah harga kepada lebih RM 3.00 seliter pada penghujung tahun ini mengikut satu maklumat yang saya perolehi.

Bagaimanapun harga petrol RON 95 masih kekal tidak berubah pada RM1.85 seliter.

Selain itu minyak Petrol RON95 juga akan mengalami beberapa kali kenaikan pada tahun ini pada kadar yang belum dipastikan lagi menurut sumber yang kami perolehi juga.

Inilah hadiah tahun baru 2011 untuk seluruh rakyat Malaysia.



penyapu sial


hey babi sial sundal pukimak dan haramjadah UMNO-APCO.....lebih baik sokong komunis dari di perintah kerajaan haramjadah mcm nie...so yang bodoh dan banggang pengundi selamat di kencing dan di berakkan oleh pemimpin sundal mcm nie.....




muakakakaka...PKM tak naik harga barang komiditi /keperluan.....tapi umno /bn penyundal sanggup sembelih rakyat.....

PKM tak mengadaikan maruah ugama dan bangsa.....tapi UMNO lahanat lebih zalim dan rasis dari itu....PKM  tak merogol warga asing...tapi UMNO lahanat tergamak melakukan....!!!!!....babi sial punya UMNO lahanat....!!!!


so selamat berkenalan dengan parti komunis malaya.....

Berkenalan Dengan Tokoh Srikandi Rejimen Ke 10 Parti Komunis Malaya

aku sokong pimpinan komunis dari pimpinan UMNO.....

1 MALAYSIA KENA KENCING....UMNO TIPU SEJARAH KEMERDEKAAN

No comments:

Post a Comment