ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

05 April 2011

Datuk TONGGENG dan Bukan Anwar yang berlakon dalam video lucah....sewajarnya trio TONGGENG wajar di tangkap oleh orang ramai jika pecacai dubur rosmah mansur ( PDRM ) pelir pendek... !!!



datuk tonggeng tengah nak beromen dengan pompuan thai....

Peguam terkenal, Karpal Singh berkata, orang ramai mempunyai hak untuk menangkap ‘Trio Dato T’ yang menyebarkan rakaman video seks palsu di internet sekiranya pihak berwajib iaitu pihak polis gagal mengambil sebarang tindakan.

Katanya, rakyat boleh berbuat demikian berdasarkan peruntukan undang-undang (common law), yang dikenali sebagai ‘citizen arrest’ untuk membawa penjenayah terbabit kepada pihak polis.

“Setiap warganegara boleh menahan Trio Dato T, bila-bila masa dan heret mereka ke balai, ” kata Karpal yang juga Pengerusi Dap, ketika sidang media yang diadakan di kediaman Dato Seri Anwar Ibrahim pagi tadi.

Katanya, sehingga kini tidak ada sebarang tindakan dilakukan Ketua Polis Negara dan Perdana menteri untuk menahan individu berkenaan yang telah melakukan kesalahan di bawah Seksyen 5 (1) Akta Penapisan Filem 1992 dan Seksyen 292 kanun keseksaan.

“Semua kesalahan ini dilakukan kepada awam dan tidak ada apa yang dilakukan untuk menahan mereka bertiga,” ujarnya.



penyapu sial

Dengan tersebarnya klip video seks itu di youtube semalam ia mendedahkan banyak perkara.

Salah satunya ialah figur yang dikatakan Anwar. Sedangkan melalui pengecaman teliti, kita akan dapat melihat bahawa lelaki yang dituduh sebagai Anwar itu sebenarnya bukan Anwar tetapi sebaliknya adalah  salah seorang Datuk T sendiri.






permulaan aksi aksi lucah datuk tonggeng....!!!

memetik kata perogol gadis bawah umur...

Rahim Tamby Chik sewaktu menafikan kenyataan Ahli Parlimen Sungai Petani Datuk Johari Abdul yang secara tegas mengatakan lelaki dalam video seks itu bukan Anwar telah berkata secara biadab:

“Dia (Johari) tahukah bentuk badan Anwar ketika dia telanjang... dia pernah tengok Anwar telanjangkah?

“Dia tahukah perut Anwar macam mana? Dia tahukah macam mana Anwar waktu telanjang? Lainlah kalau dua-dua pernah telanjang bersama,” katanya.

Datuk T itu sebenarnya merupakan figur di dalam video tersebut, maka yang kena telanjang dan ditelanjangkan ialah Datuk T sendiri, supaya ia dapat dipadankan dengan imej-imej di atas


bravo....

Dulu Seksyen 5 (1) Akta Penapisan Filem 1992 dan Seksyen 292 kanun keseksaan boleh dipakai untuk mencegah perbuatan keji. Namun kini sudah diHALALKAN oleh Datuk Nazri Aziz. Kalau rakyat tangkap Datuk T pasti menteri-menteri BN ramai-ramai akan mempertahankannya.

Sedangkan Presiden MCA yang terang-terang mengaku dia terlibat sebagai bintang aksi porno pun tidak diapa-apakan malah dijulang dengan bangga oleh keluarganya dan ahli-ahli parti itu. Usah terperanjat jika ada penjual CD akan menjual CD lucah secara terbuka nanti kerana undang-undang telah menghalalkannya kini. Itulah pelaksanaan 1 Malaysia, rakyat didahulukan, pencapaian diutamakan!!