ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

02 April 2011

WOIII....POLIS BENGGAP DAN BAHLUL.......RAKYAT NAK TAHU PELAKON BOROI DALAM VIDEO TU PALSU ATAU TULEN......SIASATAN BELUM SELESAI TAPI DAH UMUMKAN KETULINAN VIDEO...POLIS JANGAN JADI PECACAI PUKIMAK MELAYU YANG MEROSAK MINDA RAKYAT...!!!




Ketua Polis Negara berkata siasatan (video) kini di tahap terakhir,tapi bagaimana belum selesai siasatan dah diumumkan? Tidakkah ini boleh menimbulkan spekulasi?

Bila dia umumkan video itu tulen,ini boleh mempengaruhi rakyat untuk mempercayai kes video seks tersebut.Semakin bertambah spekulasi kerana beliau hanya mengumumkan video itu tulen tapi kertas siasatan akan di serahkan kepada peguam negara dalam masa terdekat untuk tindakan selanjutnya.


Rakyat bukannya nak tahu video itu tulen ataupun tidak,rakyat nak tahu pelakon itu Anwar tulen atau palsu.

Mana lebih penting antara ketulenan video ataupun ketulenan pelakon yang dituduh?
Sebenarnya mereka membuang masa,jika mereka menyiasat ketulenan video terlebih dahulu. Ini kerana selepas siasat ketulenan video, mereka terpaksa pula menyiasat ketulenan pelakon yang dituduh.


Jika mereka menyiasat ketulenan pelakon terlebih dahulu dan mendapati pelakon itu adalah palsu,maka proses siasatan seterusnya tidak perlu dilakukan lagi.Terus sahaja lakukan pendakwaan terhadap pihak yang menuduh.Berapa banyak masa dan tenaga yang dapat dijimatkan?


Jika mereka menyiasat ketulenan pelakon terlebih dahulu pula dan mendapati pelakon itu tulen,maka barulah siasat ketulenan video untuk mengesahkan lagi kes itu.


Ketika itu barulah hasil siasatan diumumkan bagi mengelakkan spekulasi berterusan.

Dengan pengumuman ketulenan video seks tersebut,maka wajarlah pihak yang bertanggungjawab menayangkan video seks tersebut di Carcosa Seri Negara diambil tindakan kerana rakyat melihat tiada apa-apa tindakan daripada pihak polis tentang perkara ini.



IGP: Pakar sah video seks tulen


Rakaman video seks yang didakwa membabitkan seorang ketua pembangkang, telah disahkan ketulennya oleh pakar tempatan yang melakukan pemeriksaan terhadap video berkenaan, kata Ketua Polis Negara KPN) Tan Sri Ismail Omar.
Beliau berkata siasatan kini dalam peringkat akhir oleh pasukan khas yang ditubuhkan di bawah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman bagi menyiasat rakaman video seks berkenaan.

"Dengan ini diumumkan bahawa siasatan (video) kini di tahap terakhir...ini bermakna polis telah menerima laporan pakar mengenai kesahihan video itu. Dengan kata lain, rakaman itu adalah tulen," katanya pada sidang media tergempar di Pusat Latihan Polis (Pulapol) hari ini.

Bagaimanapun, beliau tidak mendedahkan identiti pelaku dalam video seks terbabit.

Ismail berkata kertas siasatan berhubung kes itu akan dihantar ke Jabatan Peguam Negara dalam masa terdekat untuk tindakan selanjutnya.

Katanya setakat ini seramai tiga individu telah ditahan, namun dilepaskan dengan jaminan polis.

Beliau bagaimanapun enggan menjelaskan identiti ketiga-tiga individu
tersebut namun memberitahu polis akan memanggil sesiapa sahaja yang boleh membantu siasatan berkaitan kes itu.MK




penyapu sial

anjing@ babi macam ni...kalau umum perkara yang tak selesai di siasat...secara saikologi merupakan bahan kempen pukimak pukimak bangsa melayu UMNO..yang koneknya dah terpotong....budak tadika pun tau....umum ketulinan video dulu...merupakan saikologi untuk merosakan minda rakyat dan tak secara lansung mengaibkanDSAI....

inilah taktik yahudi yang PDRM pakai hasil dari pergurunan YAHUDI APCO bertahun tahun....jadi apa yang di umumkan anjing@ babi peliharaan pukimak melayu ini...hampeh belaka...tak membantu apa apa...melainkan menjatuhkan lagi imej PDRM sebagai PECACAI DATIN ROSMAH MANSUR....!!!