ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

01 April 2011

aktor bollywood vs menteri pukimak 1 malaysia = rogol amah...satu kena penjara satu lagi boleh tumpang semangkuk jaja video lucah...muakakakaka



Mahkamah India kelmarin menghukum penjara seorang aktor Bollywood selama tujuh tahun kerana merogol orang gajinya dalam kes yang menggemparkan industri filem itu.

Shiney Ahuja didapati bersalah memperkosa, melakukan peras ugut dan bersalah mengurung amah terbabit pada Jun 2009 meskipun mangsa menarik balik tuduhan rogol, menurut keputusan mahkamah.

Hakim PM Chouhan, memutuskan Ahuja bersalah berdasarkan aduan asal yang dikemukakan kepada polis dan tidak mengambil kira bukti diberi mangsa, lapor agensi berita Press Trust of India (PTI).

Ahuja, 37, yang pernah menang beberapa anugerah filem, menafikan tuduhan ke atasnya dan akan mengemukakan rayuan terhadap keputusan itu di Mahkamah Tinggi Mumbai, kata peguam belanya, Srikant Shivade kepada wartawan.

Prosiding mahkamah tidak dibuka kepada media.

Ahuja membintangi beberapa filem Bollywood termasuk Hazaaron Khwaishein Aisi (Nafsu Seribu), Gangster dan Life in a Metro.
September lalu, amah berusia 20 tahun itu menarik balik tuduhan berkenaan atas alasan dia diberitahu supaya membuat aduan kepada polis oleh seorang wanita yang membantunya bekerja dengan pelakon berkenaan.

Ahuja menghadapi tahanan reman di penjara selama tiga tahun pada 2009 sebelum dibebaskan atas ikat jamin. Dalam tempoh itu, dia terbabit dalam pembikinan beberapa lagi filem.

Ahuja adalah bintang terbaru Bollywood yang dikenakan hukuman penjara. Beberapa pelakon sudah dihukum penjara sebelum ini.

Sanjay Dutt didapati bersalah pada 2007 kerana membeli senjata api haram daripada perancang serangan Mumbai pada 1993 yang menyebabkan lebih 250 maut.

Aktor terkenal, Salman Khan pula didapati bersalah pada 2006 kerana memburu di kawasan perlindungan haiwan. – AFP


Tentang sidia yang merogol amah di Malaysia pulak ...nampaknya  masing masing pihak berkuasa makin pendek pelirnya....masih belum disiasat-siasat lagi walaupun laporan polis telah dibuat....tengah cipta alibi nak melepaskan diri lah tu...!!!

No comments:

Post a Comment