ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

01 April 2011

eskay...tonggeng lagi banyak banyak ...dedah dan muntahkan apa yang ada dalam burid dan jubor ko tu....!!!



Aku cabar eskay, dedahkan apa jua rahsia Anwar jika kau ada dengan buktinya sekali. Jika setakat kata ada rahsia, aku pun boleh cakap aku ada rahsia siapa yang suruh bunuh Altantuya. Ini zaman orang sudah tidak mahu dengar cerita karut, orang mahu dengar cerita benar dan berfakta. Bukan cerita lucah yang sumbang ceritanya.

Ugut mengugut, cabar mencabar ni bukan perkara baru buat Anwar. Lebih 10 tahun beliau mendengar ugut-mengugut dan cabar mencabar serta sumpah menyumpah ni. Naik jemu Anwar mendengarnya dan rakyat pun dah jemu. Jadi, Eskay kena jadi lah anak jantan sikit biar berani. Sampai bila Eskay mahu harapkan `tangan ghaib' yang menjaganya? Dia mengaku tayangkan video lucah pun selamat setakat ni.

Jika ada budak muda yang menyimpan klip video lucah dalam telefon bimbit mereka, jika ditahan oleh Polis, agaknya ke mana budak tu lepas duduk? Paling tidak merasa duduk dalam lokap walaupun sekejap. Eskay? Orait jer...

Nasihat aku kat Eskay, selesaikan dulu satu persatu yang telah beliau dedahkan. Kes video seks ini pun belum selesai lagi biar pun telah menjadi bahan lawak jenaka seluruh dunia. Jangan tamak sangat nak dedahkan kesemuanya kerana jika terkantoi lagi, teramat besar malunya. Biar rakyat lupa dulu kisah lucu video seks yang tengah hangat sekarang ni, barulah dedahkan yang baru atau tunggu musim pilihanraya umum nanti. Baru gempak.

Umi Hafilda pun cabar nak dedah semenjak dari PRK Tenang hinggalah selesai PRK di Merlimau dan Kerdau. Sampai sekarang sepi je. Dedahkan lah. Jangan mengaku je ada banyak rahsia tapi tak mahu dedahkan. Mahu tunggu mahkamah? Kalau mahu tunggu mahkamah, mengapa sibuk dok taja cerita sekarang? Ertinya, Umi dengan Eskay tu 2 x 5, 5 x 2......muakakakaka...satu pelir pendek dan satu tak ada pantat...muakakakaka.!!!