ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

06 February 2011

Antifada rakyat terhadap sepupu UMNO rejim hosni mubarak Mesir kaki buntot yahudi...!!!

Kebangkitan rakyat Mesir dalam menjatuhkan pemerintahan kuku besi Mesir Husni Mubarak yang merupakan sekutu kuat Israel dan Amerika Syarikat. Mari kita doakan semoga pemerintahan kuku besi Mesir ini berakhir dan digantikan pemerintahan yang menegakkan syariat Islam di Mesir.
Iktibar untuk pemerintah di negara kita ,jika masih mengekalkan kezaliman yang berterusan terhadap rakyat tanpa menghiraukan rintihan mereka,tidak sukar untuk perkara seperti ini berlaku di negara kita.

kalau yahudi boleh membunuh penentangnya di palestin dengan cara begini ,tidak mustahil negara negara yang menjadi barua yahudi dan amerika tergamak membunuh rakyat sendiri demi dekokrasi tembolok kroni senidri...tunggulah masa akan tiba..ubah sebelum di ubah atau di paksa berubah...rejim UMNO pukimak serupa rejim haramjadah firaun..bakal hancur juga dengan kebangkitan rakyat dengan izin Allah swt..

























No comments:

Post a Comment