ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

02 February 2011

Kes Stadium Runtuh: kepala babi babi perasuah UMNO-YAHUDI yang terlepas....yang kecik kecik jadi kambing hitam....!!!




Tanggal JUN 2009 Terengganu digembarkan berita bumbung Stadium Sultan Mizan Zainal Abidin runtuh menyembah bumi.

Ditubuhkan badan penyiasat yang diketuai oleh Jabatan Kerja Raya. Hasil siasatan semuanya bersalah atau terlibat sama runtuh dan meruntuh.

Namun yang dituduh bersalah dimahkamah seorang jurutere perunding Haji Wan Manan Wan Ali. Pertuduhan keatas Wan Manan cukup berat " di tuduh menipu dan mempadayakan Pengarah JKR Rosli Zainal dan bekas SUK Mokhtar Nong.

Wan Manan tidak mengaku berslah diminta dibicaradan diwakili oleh peguam bela Wan Zainuddin yang terkenal di Terengganu . Jurutera perunding Wan Manan dijadikan saolah-olah dikambing hitamkan atau " ONLY SCAPEGOAT" UNTUK MENUTUP KES BUMBUNG RUNTUH DAN MENYELAMATKAN IKAN BESAR ATAU JERUNG OLEH PEHAK YANG BERKUASA ATAU SURUHANJAYA PENGJEGAH RASUAH MALAYSIA.

Bagaimana pula tindakan terhadap kontraktor utama? Perunding perunding kejuruteraan yang lain seperti ( CONSULTING ENGINEER)LETRIK. MEKANIKAL, STRUKTUR BINAAN, UKUR BAHAN ) Adakah pehak tersebut diatas tidak bersalah?.

Macam cerita katun dalam tindakan yang diambil oleh pehak berkuasa seperti SPRM. Orang awam boleh lihat dengan jelas pembinaan Stadium Sultan Mizan dicemari rasuah.

Akhirnya JURUTERA PERUNDING WAN MANAN WAN ALI DITUDUH MENIPU DAN MEMPERDAYAKAN SEBAGAI CHECKER. NAMPAK JELAS WAN MANAN DIJADIKAN KAMBING HITAM @ SCAPEGOAT."


m.noor awang

No comments:

Post a Comment