ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

07 February 2011

Rais Peroleh Injuksi Halang Jurublog Siar Kisah Rogol. Mengapa Masih Tidak Minta Migrant Care Tarik Laporan?



Seperti yang dilaporkan oleh TMI, Mahkamah Tinggi membenarkan injunksi kepada Datuk Seri Dr Rais Yatim bagi menghalang blogger Amizudin Ahmat daripada terus menerbitkan dakwaan bahawa menteri itu telah merogol seorang pembantu rumahnya dari Indonesia.

Hakim Zabariah Mohd Yusof hari ini membenarkan permohonan ex-parte untuk menghalang Amizudin daripada menerbitkan perkataan-perkataan berunsur fitnah terhadap Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan itu menerusi blognya, sharpshooterblogger.blogspot.com.

Persoalan yang harus kita fikirkan mengapa Rais sehingga kini masih tidak meminta pihak Migran Care menarik laporan invertigasi yang menyebut namanya merogol Robengah? Walhal segala laporan media bersumberkan laporan itu.

Mengapa? Mengapa? Mengapa?




penyapu sial


muakakakaka.....nape???...jawapannya mudah...bukan mudah nak memutar belit fakta dengan sekadar mengumpan pulus kepada pihak berkenaan...jika maruah menjadi taruhan....jangan mimpilah....bior miskin papa kedana...maruah lebih penting....dah patut pun rakyat indonesia nak ganyang malaysia....kalau beginilah kelaku menteri menteri pukimak yang ada di negara ini...

pukimak ko rais...ko jangan harap sekadar penafian serupa macam jantan celaka 1 malaysia...ko boleh perdaya kan semua rakyat negara ini...dulu sibuk menteri menteri pukimak geng ko...siap bersumpah nak menafikan duduk perkara....sekarang setakat menafikan...depan media pengampu ko orang...boleh jalan daaa....pergi mampos dengan penafian ko


PADA AKU ....KO TETAP MENTERI PEROGOL AMAH....!!!!