ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

09 February 2011

sah hang kebun angkat sumpah depan MB khalid minggu depan....tugas pertama di cadangkan sila settle kebun kebun setingan di Selangor.... muakakakaka....!!!

Khusrin angkat sumpah SUK minggu depan




Datuk Mohd Khusrin Munawi akan mengangkat sumpah simpan rahsia sebagai setiausaha kerajaan negeri (SUK) di hadapan Menteri Besar Tan Sri Khalid Ibrahim minggu depan.

Khalid mengesahkan Khusrin akan mengangkat sumpah di hadapan beliau minggu depan.

“Ya, beliau akan mengangkat sumpah simpan rahsia minggu depan... sekarang beliau bertindak sebagai setiausaha kerajaan negeri, sejak 1 Januari 2011,” kata Khalid kepada pemberita di sini hari ini.

Beliau bagaimanapun enggan menyatakan bila Khusrin akan mengangkat sumpah.

Lazimnya ia akan berlangsung sebelum bermulanya mesyuarat Exco Kerajaan Negeri.

Sehubungan majlis angkat sumpah itu, kata Menteri Besar Selangor, pihaknya akan menstruktur prosedur mesyuarat Exco Kerajaan Negeri.

“Mesyuarat Exco akan dibahagikan kepada dua. Satu di mana Setiausaha Kerajaan boleh hadir, dan satu lagi di mana beliau tidak boleh hadir.

“Beliau hadir mesyuarat Exco tetapi apabila ada perbincangan yang melibatkan Exco dilantik, beliau (Khusrin) tidak boleh hadir,” kata Khalid.

Apabila ditanya sama ada langkah itu bertujuan mengehadkan kuasa Khusrin sebagai SUK, Khalid menafikan perkara itu.

“Ia normal, perkara biasa,” kata Khalid sambil menambah, ada mesyuarat yang diadakan oleh pegawai-pegawai kerajaan tidak boleh dihadiir oleh Exco Kerajaan Negeri.

Kelmarin satu pertemuan formal antara Khalid dan Khusrin telah diadakan demi memastikan keperluan rakyat Selangor diutamakan dan pentadbiran negeri terus berjalan dengan lancar.

Pertemuan itu sekali gus dilihat mengakhiri kelemut berlarutan lebih sebulan lalu.

Dalam satu kenyataan dikeluarkan sejurus selepas pertemuan itu, Pejabat Menteri Besar berkata pertemuan itu diadakan demi memastikan keperluan rakyat Selangor diutamakan dan pentadbiran negeri terus berjalan dengan lancar.

Kenyataan itu berkata pada pertemuan tersebut, Khalid mengarahkan Khusrin agar memberi keutamaan kepada hartanah milik kerajaan Selangor, terutamanya yang terbiar dan bermasalah.

Khalid juga menyarankan supaya Khusrin mengadakan perjumpaan atau dialog dengan penduduk setinggan yang mendiami tanah milik kerajaan Selangor dan mencari jalan penyelesaian yang terbaik.

Khusrin dilantik ke jawatan itu berkuat kuasa 1 Januari lalu, yang pengumumannya dibuat oleh Ketua Setiausaha Negara Tan Sri Mohd. Sidek Hassan 27 Disember.

Pelantikan itu membawa kepada krisis perlembagaan termasuk usaha kerajaan negeri meminda Artikel 52(1) Undang-Undang Tubuh Negeri Selangor bagi mengembalikan kuasa kepada Sultan dan Menteri Besar dalam urusan melantik tiga jawatan tertinggi negeri iaitu SUK, penasihat undang-undang dan pegawai kewangan negeri.

Bagaimanapun usaha itu gagal kerana tidak cukup undi majoriti dua pertiga di Dewan Undangan Negeri.


TMI


penyapu sial


jaga jaga dan berwaspada.....musang berbulu ayam.....babi berbulu kambing....Yahudi melayu berbulu UMNO...muakakakaka....!!!!

terima hang kebun jadi SUK...umpama lantik kucing di naik taraf ke pangkat musang jadi ketua gerombalan ayam....muakakaka....negeri selangor akan jadi macam ayam...hancus di mamah musang berkepala hitam ini...!!!

No comments:

Post a Comment