ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

08 February 2011

ustazah "pelacur halal " pun turut mengampu dan berkokok....Debat dengan Nik Aziz tidak selesai masalah ...cakap aje jantan jantan yang syok "berkepit" dengan kamu di JPM tiada pelir...!!!



KUALA LUMPUR - Sebarang debat melibatkan Datuk Nik Aziz Nik Mat diyakini tidak akan mampu menyelesaikan masalah yang membelenggu umat Islam negara ini kerana sikap Mursyidul Am Pas itu sendiri yang cenderung untuk memandang rendah terhadap ulama lain, terutama daripada UMNO.

Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Dr Mashitah Ibrahim berkata, sikap ego Menteri Besar Kelantan itu terserlah apabila dalam isu cabaran debat oleh Pengerusi Biro Agama dan Ulama Veteran UMNO Kelantan, Prof Mohd Noor Deris, Nik Aziz awal-awal lagi sudah menyifatkan Mohd Noor sebagai tidak setaraf untuk berdebat dengannya.

“Jika ini sikap beliau, saya yakin agak sukar bagi kita menyelesaikan sebarang masalah. Sama ada berdebat atau bermuzakarah, semua pihak perlu bersikap terbuka, menimbang secara intelek dan berniat ikhlas untuk menyelesaikannya tanpa ada niat mahu bermain politik.

“Debat dilaksanakan untuk memperbetulkan persepsi yang kurang atau tidak tepat dan bukannya untuk menunjukkan kehebatan diri mahupun menjatuhkan orang lain,” katanya.

Mashitah berkata, adalah tidak wajar bagi Nik Aziz meletakkan syarat lebih-lebih lagi memandang rendah kepada orang lain kerana dalam usaha membentuk persefahaman dan mencari kesepakatan, setiap ruang yang ada harus dimanfaatkan.

Dalam satu kenyataan minggu lalu, Mohd Noor yang juga bekas ahli Pas, mencabar Nik Aziz berdebat secara terbuka berhubung isu beliau mendakwa kenyataan Mursyidul Am Pas boleh merosakkan akidah umat Islam selain menjejaskan perpaduan.

Antara lain, ketika berkempen pada Pilihan Raya Kecil (PRK) DUN Tenang, Johor baru-baru ini, Nik Aziz didakwa mengeluarkan kenyataan undi Pas masuk syurga manakala sesiapa yang tidak memilih parti itu disifatkan sebagai golongan jahiliah.


sha


kisah spesis melacur di kira halal bila darurat di sini...

Boleh Melacur Kerana Dhorurat ?

1 comment: